Setkání s přeživšími

3 0 0
                                    

     Ráno jsem posnídal PB&J Candwich (sendvič v plechovce) a Jasperovi jsem dal tuňáka. Zase jsem šel prozkoumávat.
      Po třech hodinách bojování s mutanty a sbírání zásob jsem zalezl do postranní uličky a snědl jsem sardinky.
Najednou jsem se hrozně lekl ,protože do uličky kde jsem někdo vběhl. Poznal jsem ji. Byla to moje kámoška ze střední Jenny. "Ahoj" pozdravil jsem ji."Čau Joshi ,potřebuji pomoc pronásledujou mě raideři." "S čím přesně?" zeptal jsem
se."S TĚMA RAIDERAMA TY TUPČE"
zakřičela a hodila mi pistoli.Ona sama měla na zádech velkej bágl a samopal.
       Opatrně jsem vykoukl z uličky a začal jsem střílet po těch šmejdech.
Málem mě trefil jejich kápo ,ale Jenny ho zastřelila.Lekli se a zdrhli.Šli jsme je prohledat. Našli jsme u nich nějaké jídlo a munici.Jasper zatím na jednom z nich posvačil. Už bylo šero ,tak mě Jenny zavedla do jejího úkrytu ,protože to bylo
blíž a řekla: "Zatím uvařím večeři ,měj se na pozoru jestli se ti šmejdi nevrátí." "Dobře." odpověděl jsem a vlezl jsem si se starou židlí na balkon. Už mi byla zima ,proto jsem si taky půjčil děravou deku.
        Po půl hodině mi Jenny přinesla hodně improvizované fazole a skoro prošlou plechovku koly a řekla mi že mám hlídat až do půlnoci.Odešla a já se podíval na svoje podezdřele levné rolexky a zjistil jsem ,že je půl osmé.
"Takže čtyři a půl hodiny hlídky." řekl jsem si a uvelebil jsem se na židli.
Dlouhou dobu se nic nedělo ,ale v jedenáct jsem za sebou zaslechl šramot. Opatrně jsem se podíval ,ale byl to jen Jasper ,který čmuchal okolo.O půlnoci jsem vzbudil Jenny a šel jsem spát.

2217Kde žijí příběhy. Začni objevovat