Am ajuns in fata depozitului si am emotii nu le am spus fetelor de intalnirea aceasta si sper ca ce a spus Alexander sa fie adevarat.Mi a trimis un mesaj sa nu aduc pe nimeni si sa ma imbrac lejer.Am intrat in depozit si este bezna usa a scos un scartait groaznic miroase ciudat si pe jos este ceva vascos...este sange.....S au aprins luminile si il vedeam pe Alexander cu un pistol si cu un cutit in mana.Cand l am vazut mi am dat seama ca am facut cea mai mare prostie sa am incredere in el si sa vin.
-Buna Clary.Ce mai faci cum o duci mda cum mai este viata hm... iti zic doar ca nu o sa mai ai mult de trait asa ca ce ar fi sa imi dai mie virginitatea ta?Um? Cum ti se pare ideea mea?Eu cred ca este.....GENIALA:}}}}
-Ssss...stai departe de mine ce ti am facut?
-Nu puisor tu nu ai facut nimic!Izzy a facut!
Izzy ce ce afacut ea sa ma afecteze pe mine este imposibil!Am dat sa fug dar am simtit o durere groaznica in picior.Ma impuscase acum venea spre mine.M a ridicat in brate si a inceput saa sarute si sa imi dea hainele jos si eu ca ultima proasta i am raspuns la sarut.Am incercat sa il inping dar fara folos asa ca i am dat un picior in coaie si s a departat putin de mine i am mai dat una in fata.
-M am saturat pot sa te violez si cand esti moarta tarfa!Atunci si a luat pistolul l a indreptat spre mine si a tras...Negruu...Poate am scapat de viata asta...Poate...Sunt acolo....Sufletul meu sa uita plangand ,la ce se intampla...Corpul meu este in viata,sa zic,dar eu nu sunt in el (cred ca stiti ca in momentele astea virginitatea mea este furata...).Atunci intra Izzy si il impusca in cap...M-a luat in brate si a pornit spre masinaIzzy pov.
Am intrat prea tarziu!Sunt o fraiera!!!Trebuia sa fii intrat mai devreme!Am ajuns la spital..
-Ajuttorrr!!!
Imediat doctorii au preluat.oConv tel.
-Alo!Buna ziua !Mama lui Clary?
-Da?!Cine ma cauta?
-Izzy...Clary este la spital spun plangand
-Venim acum!
Conv tel. terminataIese doctorul
-Vreo veste ?intreb eu
-Nu va asteptati la rezultate bune...Pregatiti.va pentru unul rau...
Atunci chiar am pufnit in plans .Daca moare,o sa ma invinovatesc ....
Au venit si parintii ei
-Vreo veste?
Nu am putut sa zic nimic ,doar am plans...Si.au dat si ei seama...
-Chiar atat de rau e ?intreaba tatal ei
Eu am dat din cap...Din sala se auzeaa ,,Pierdem pacienta!!"
-Nuu!!tip eu lasandu.ma jos
Mama ei m.a luat in brate,plangand si ea
Doctorii au iesit si au spus:
-Pacienta este in viata,dar sunt sanse marii sa isi piarda cunostiinta si/sau sa intre in coma.
-Multumim!
Am intrat...O lacrima a curs si ea s.a trezit.
-De ce nu m-ai anuntat?Stiai ,dar nu ai zis nimic!
-Clary!
-Erai in mafia aia si stiai!Nu m.ai anuntat!Puteai sa zici si tu ,,Clary nu te duce!".M-a violat,Izzy!spune plangand.
-Clary!
-Stii ceva!Nu mai spune nimic!Pleaca !spune printre lacrimi si supineClary pov.
Ceea ce ma raneste e ca stia ce avea de gand si nu m.a anuntat!Asta ma doare tare!Nu mai pot avea incredere in nimeni!Acum hai sa vedem daca Cara ascunde ceva..
In salon intra:
-Mami,tati!
-Scumpa mea!!zice mama
-M-a m-a impuscat si si si vi
-Ce scumpo?
-Violat!zic eu plangand
-Gata ,a trecut!
-Ba nu!Nu o sa treaca
-Ba da!
-Scuzati.ma cine sunteti?
-Parintii tai
-Scuze nu sunt in largul meu
-Nu.i nimic
Vine Jeremy...
-Claryy!!
Si eu incep sa tremur
-Stai calma nu vreau sa iti fac nimic!E adv?Fratele meu?
-D-d-a
-Clary imi pare rau!Chiar foarte rau!
-Te rog,pleaca!
-Ok...
Am intrat in lumea viselorr...Sper sa raman aici.Izzy pov.
Are dreptate...Trebuia sa o anut!In fine..O sa ma duc sa il anunt pe sefu...
-Sefu!zic eu cautandu.l
-Deci cum a decurs?E mort?
-Da!
-Stiam ca o sa te descurci!
-Dar...
-Dar ce?
-Clary a aflat de mafie...
-CUM???
-Nici eu nu stiu!Cand am intrat in depozit ea era impuscata ,aproape moarta si folosita pentru nevoii....
-Imi pare rau pentru asta!Singura chestie este sa o bagam si pe ea in mafie sau sa o omori...
-O sa ma duc la ea!Clary pov.
Razele diminetii ma anunta sa ma trezesc ,dar na nu prea am chef.Ma doare tot corpul .Mi-e rau.....Si am fucking vomitat.In finee mi-am revenit.Pe usa intra Izzy
-Hei Izzy !zic eu cu o voce calma
-Hei!Nu voiam sa aflii pentru ca ma intrebai de unde stiu si acum ca stii de mafie ori intrii in ea ,ori mori.
-Vreau in mafie dupa ce ma externeaza din cocina asta...Mi-am dat si eu seama ca ai vrut sa ma aperi asa ca prietene?!
-Mereuu!!!
-Cara a aflat?
-Nu ,nu i-am zis si ei ....Stii ca e foarte sensibila si mnaa....S-ar desfigura daca ar afla .
-Mda..
-Eu plec Clary...Ne vedem mai pe seara
-OkeyIzzy pov.
Am mers acasa si l-am sunat pe Alec sa vina la minee.
-Hei!!zice el
-Hei!!Ai vazut.o la stiri pe Clary nu?!
-Dap...Toata lumea stie...zice el
Ei bine dupa l-am sarutat...M-a luat in brate si am urcat in camera mea...M-a dezbracat usor si mnaa....Am facut.o si nu mai sunt virgina ...Macar am facut.o cu cel iubit..Imi pare rau de tot de Clary...
-Iubito la ce te gandesti?spune jucandu.se cu parul meu
-La nimic..Sunt putin obosita...Ma duc pana la Clary si ma intorc da iubi?
-Da scumpete =)
Ei bine m-am imbracat si am decis sa merg la Clary...Clary pov.
A venit Izzy!
-Hei!spune eu
-Hei!spune Izzy
-Ce esti asa rosie si parca emotionata?
-Am facut.o! :))))
-Bravo!spun si radHei!Sper ca va place ce scriu!Ma chinui sa scriu cat mai multe capitole pentru voi!
Byee♡♢
CITEȘTI
Indragostite de baietii noi
Teen FictionIn scoala apar 3 baietii noi de care Izzy,Clary si Cara de indragostesc .Aflati in continuare ce sa intampla doar citind cartea . ~Autor