Bölüm 2 Garip Olaylar
Leo sabah kalktığında çok yorgun gözüküyordu. Teyzesi:
-Leo, kalktın demek. Hadi kahvaltını yapıp çabucak hazırlan. Okulun ilk günü geç kalmak istemezsin.
-Tamam teyze.
Okula gittiğinde en iyi arkadaşı onu bekliyordu.
-Dün akşam neler oldu anlatamam, dedi.
-Neler oldu?
-Dün gece rüyamda çok garip birşey gördüm. Annemin mezarına gitmiştim. Yaşlı bir kadın geldi. Ruh gibiydi. Sence ne olabilir?
-Bilmem. Öğrenmenin tek bir yolu var. Bu gece annenin mezarına gideceğiz.
Okulun zili çaldı. Leo'nun içinde garip bir his vardı. Acaba o yaşlı kadın ne olabilirdi? Okul çıkışı Leo en yakın arkadaşı olan Jason ile eve doğru yola koyuldular.
-Bu gece zor bir gece olacak, dedi.
Saat gece 00:21'di Jason, Leo'nun kapısını çaldı ve mezarlığa doğru yola koyuldular.
-Çok korkuyorum Leo, dedi Jason. Leo:
-Bende çok korkuyorum, dedi.
Sonunda mezarlığa ulaştılar. Mezarlık her zamankinden daha karanlıktı. Leo annesinin mezarını aramaya başladı.
-Leo, sende garip bir ses duyuyor musun? dedi Jason.
-Hayır, ama şimdi birşey duymaya başladım, dedi.
İleride yerde yapış yapış bir torba duruyordu ortasında da oka benzer bir şey. Sürekli sallanıyor. Jason ve Leo saklandıkları yerden tam çıkacaklardı ki yalnız değillerdi. Bir adam yapış yapış torbanın yanına yaklaştı. Galiba o da ne olduğunu bilmiyordu. Ok adamın karnına fırladı ve göbek deliğinden içeri girdi. Adamın gözbebekleri büyüdü. Yapış yapış olan çantayı sırtına aldı ve gitti. Leo ile Jason gördüklerine inanamadılar. Ayağa kalktıklarında bütün mezarlık yapış yapıştı.
Bölüm 3 Büyük Güç
Yeni bölüm yakında sizlerle olacak bölümü beğendiyseninz beğenmeyi ve yorum atmayı unutmayın :)