Ben LW hakkında konuşana kadar Pristin cb yaptı yav. Neyse ölmedim yaşıyorum ehuehu
*Ve lütfen şu videonun 2:53. saniyesine bakın.
Yerin yanaklarını birleştirmek için Eunha'ya yaklaşıyor, Eunha da dudaklarına bakıp azıcık geri çekiliyor.
Eğer ben demeden önce görmediyseniz, tekrar izleyin.
Gidip EunRin kitabı okuyacağım.
*Ve, bu bölümde zaman kavramı yok. Yani mesela bölümün ortasında iş başı yapabilirler ya da yapmazlar bilmiyorum gbfbjdf. Aklıma yaşadığım olaylar gelince yazıyorum. Bu yüzden bu kadar uzun sürdü :333
Love Whisper sayesinde milyon dolarlar kazanan Yoçaçingu ve Mina, Sana ve Nayeon'un sevgilileri sayesinde (ki bu 218919182 tane grup yapıyor) (ki aslında GFriend playgirl ama neyse) milyon dolarlar kazanan Tuewaisue, bütün paralarını Darıca hayvanat bahçesine bağışlamışlardır.
Paranız yok artık iyi halt ettiniz .s.s
Artık parası olmayan Keko Şekerler, çalışma hayatını tatmaya hazırlanmışlardır.
Zaten çalışıyorlardı .s.s
SANANE BENİM BOYUMDAN YA
Neyse
Kendilerine iş bakarken, Eunha bir YouTube hesabı açma fikrini sundu.
"Bak şimdi, alırız Tzuyu'yi sokarız Slime dolu varile, zaten uzun, sıkıntı olmaz, prim de kasarız!"
"HAYIR DON'T TOUCH MY FACUE SENİ PİS ÇEKİRDEKLİ YILAN!" Diye çığlık attı Tzuyu Perpa ya girerken. Burda kendilerine iş bulmayı umuyorlardı.
"Çekirdekli yılan mı?" Yuju tek kaşını kaldırmaya çalıştı, ama beceremedi...
"Çıngıraklı." Jihyo işaret parmağını kaldırdı ve kafasını çok sevdiği arkadaşlarının arasından uzattı.
"BİLİYORUM!"
hıhı
Dahyun mal mal kahkaha atıp tek kaşını kaldırınca Yuju Dahyun'un saçını çekti. Sonra da Dahyun Yuju'nun saçını çekti. Sonra karşılıklı çığlık atmaya başladılar...
"Yeter!" Sowon bağırınca herkes ona döndü.
"Zaten bi sen akıllısın amk keli." Herkes Jungyeon'a şaşkınca bakarken Yuju sinsice gülümsedi ve Jung'u kovalamaya başladı.
Yeter sizden çektiğimiz be...
"TOPLANIN ŞURADA SİNİRİMİ BOZMAYIN BOZARSANIZ AKŞAM BEN SİZİ BOZARIM!"
"taam jihyo apla"
Herkes akıllandığında bir güvenlik şirketinden içeri girdiler.
"Merhaba beyefendi burada çalışabilir miyiz?"
"Olur."
"Ok."
Ben böyle iş bulma görmedim arkadaş...
Sen sus amk keli
Kendine amk keli mi dedi o?
O dediğin kişi sensin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keko Şekerler || Twice×Gfriend
HumorBizim Candy Bong ve kekolar için pek bir fanfic bulamadım ayol, yapayım dedim bir tanecik ^°^ Kitapta herkes herkese yürüyor ben de ne yapıyorum bilmiyorum.