Part 2

25 0 0
                                    

"Ketibaan pesawat AK2551 dari Kota kinabalu Sabah"

Kedengaran pengumuman ketibaan pesawat berlegar di lapangan terbang kuala lumpur.

"Fuhh, apsal lambat sangat nie" setelah 25 minit menunggu akhirnya Ana membuka mulut.

Ana dengan nama sebenarnya Heriana salah satu rakan karib mereka yang bekerja sebagai pegawai kaji cuaca di putrajaya.

"Ehh sabar laaa. .u kan tahu odoi ada begitahu flight nya delay" jawap Yeye sambil membaca jadual kerjanya di telefon bimbit. .

Urmmm. .Ana menarik nafas dan duduk berdepan dengan Fiona. Hanya mereka bertiga yang menjemput Odoi kerana dua rakan mereka Viena dan Pinny tidak dapat turut serta kerana Viena ada mesyuarat penting dan Pinny sahaja mengambil cuti seminggu ketika mengurus urusan keluarga nya di sabah.

15minit kemudian. .

"Girllsssssssssssssss" terdengar suara lantang dari arah kiri mereka.
Mereka bertiga melihat serentak lalu berdiri.

"Odoiiiiii" Fiona membalas jeritan teman nya. .Mereka bertiga menuju ke arah odoi dan memegang tangan dalam bulatan sambil melompat keriangan. .

Orang yang lalu lalang agak kehairanan melihat mereka bertindak sedemikian di tengah2 lapangan terbang. .

Mereka tertawa riang kerena terlalu gembira sudab 1 tahun lebih tidak bertemu dengan Odoi. .

Odoi sebelum ini bertugas sebagai tutor di salah satu sekolah di sabah. .Dan setelah habis khidmat atas bantuan Viena yang merupakan pegawai pengurusan hal ehwal pendidikan awal kanak2 telah memberi jawatan kosong di cawangan kedua syarikat mereka iaitu sebagai pegawai khidmat pengurusan kanak2 ..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 07 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I Love You, Mr Sepet ! !Where stories live. Discover now