FOTOLARIN HİÇBİRİ YÜKLENMEDİ WATTTY BOZULDU HERHALDR AMA NEDYADAKİ KİTABIN BTS BÖLÜMÜNE BAKIN O ZAMAN ANLARSINIZ NİYE BU KADAR DOLU OLDUĞUMU!Hayır bu ne? Abi sevmiyosan bu kadar küfür erme senin gibilerin AMINA KOYUM BEN OROSPU.
CANIM LİDOM BENİM SEN EN YAKIŞIKLI EN İYİ EN MÜKEMMEL LİDERSİN İYİ Kİ BANGTANIN BAŞINDASIN ARMY LER SENİ SEVİYOR ❤❤❤SANANE ÇOCUK GAYSA GAY SANANE? ZATEN HEP SİZİN GİBİLER YÜZÜNDEN OLDU BU!
ÇOCUK ÇÖP GİBİ KALDI. ÜSTELİK KALKTA AYNAYA BAK. ŞU ÇOCUĞUN NESİ ÇİRKİN? JİMİN MÜKEMMELSİN❤❤❤JIN BİTANESİN YEMEYE DEVAM ET EGONUDA SEVİYORUM.
EN KALİTELİ OROSPUDA SEN OLUYOSUN. OROSPU YAZAR.
BİRDE KENDİ GİBİ SANIYON ÇOCUĞU.
JİN DÜNYANIN 1. HARİKASISIN❤❤❤ORDAKİ CÜMLEDE BAEKHYUNUMA DEMİŞ! EXO-L Mİ? TABİİKİ HAYIR. SEN KENDİNE EXO-L DİYOSAN ALKIŞLIYORUM. 10 NUMARADAN BİR ÇÜRÜKSÜN. BU ARADA SENDE HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM EN OROSPU ÇÜRÜKSÜN. GEBER AMK KELİ!
TAEHYUNG HARİKA BİRİSİSİN İYİ Kİ SEN BTA GRUBUNDASIN❤❤❤JUNGKOOK KİMSEYİ TECAVÜZ ETMEDİ Bİ KERE! O HABERİN YALAN OLDUĞU ORTAYA ÇIKMIŞTI. GÜNDEMİ TAKİP ETMİYOSUN HABER VERİYİM DEDİM SALAKSIN ÜSTELİK MAKNEALIĞINI GAYET İYİ YAPIYOR.
GOLDEN MAKNEA FİGHTİNG❤❤❤SALAK J HOPE SENDEN BİLE BİN KAT GÜZEL. TİPİNE BAKTA ÖYLE KONUŞ! ÖZÜRLÜ! AT SURATLI AYNAYA BAK KİMMİŞ GÖRÜRSÜN! JUNG HOSEOK DÜNYANIN EN TATLI ADAMISIN❤❤❤
SUGA İSTER UYUR İSTER EMİR VERİR SANANE? GİRİYO MU? LİMİN DÖL İSRAFI OLDUĞU ÇOK BELLİ OROSPU! GEBERSENE AMİPINİ SİKSİN BÜTÜN ARMYLER!!! SUGA DÜNYANIN EN SWAG İ SENSİN❤❤❤
EN SONUNDADA BÜTÜN ANTİ ŞEYLERİNDEN ÖZÜR DİLEMİŞ BTS DEN DİLEMEMİŞ ADALETİNİ SİKİM SENİN OROSPU!!!
@lavinyaturtle
Sana diyorum!!! O kadar küfrü hakedemez o grup!