Nová kamaratka

59 0 3
                                    

Z rodičmi sme sa prisťahovali nedávno.dnes mám však ísť poprvé do školy.Odviezla ma pred školu,a ona šla vibavovať byt.Mne sa tam vôbec nechcelo ísť.keď som vstúpila do budovu čakala tam na mňa riaditeľka školi a povedala dobriden Livia"dobriden pani riaditeľka,vidím že si slušne vichovana,no nič ukážem ti tvoju triedu do ktorej zajtra pôjdeš.škola začína 7:40 a končí 14:00 tak príď včas.Dobre pani riaditeľka,moc krát vám ďakujem za ukázanie školi zatiaľ dovideni.Dovidenia Livia.Ešte som nešla domov ale na hrob svoju otca jedine snim som si rozumela dobre,bol to ten najlepší otec akého som kedi mala.Keď som prišla domov mama sa má začala pítať otazki,páčilo sa ti v škole? pekne ju majú zariadennu?...áno páčilo sa mi v škole,áno a peknú ju majú....Ak dovolíš ja sa idem pripravovať do školi zatiaľ ahoj"ahoj.skuknem ešte pred tím Facebook či neni niečo nové.Rano som stala oniečo skôr,keď som prišla do školi bola tam kopa študentov/iek.ked som vošla do budovi tak sa mi prihovorila jedna baba.Ona povedala ahoj"ahoj Ako sa voláš .Silvia a ty Livia teší ma"mňa tiež.Kamoški"ja ti neviem.Poď bude sranda"fajn.Po škole.cestov domov som sa zastavila otcovi na hrob.sadla som si a všimla som si že nehorí mu sviečka ktoru som mu v čera zapalila.Kde ja zoženiem zapalovač hmm.Pomislela som si na zapalovač,a v tom momente ako som naň mislela pozrela som sa na ruku a zrazu tam bol zlakla som sa.Skusim či funguje zapalila som sviečku a funguje postavila som sa a odiš domov.

Prosím prečítajte aj  ďalšie diely budem veľmi rada za to

kuzelníčkaWhere stories live. Discover now