Keď som zatvorila dvere tak som z kuchyne počula divné hlasi.Prišla som do kuchyne a tam bola mama z niakim divním chlapom.,,Livi poď bližšie chcem ti niekoho predstaviť".Prišla som ku mame.,,Toto je môj nový frajer Tom".,,Ahoj ja som Tom teší ma".Ahoj Livia tieš ma teší.Ja si pôjdem radšej robiť úlohi na zajtra ok Ahoj.,,Ahoj"povedali obaja naraz.Keď som prišla do izby začala som si robiť úlohi.Rano keď som stala tak som sa išla obliecť a išla do školy.Cez prestávku Silvia hladala zošit v ktorom mala úlohu.,,Sakra".Čo sa deje.,, Nemám zošit na slovenčinu".A nemáš ho v lavici.,,Nemám".Môžem sa pozrieť do tvojej tašky.,, Kľudne aj tak ho tam nenájdeš".Strčila som ruki do tašky pomislela som si na zošit a vytiahla som zošit je to on.,,Ako si ho našla". Stačí len lepšie pozerať viem klamala som.Po škole prišla za mnou Silvia.,,Všimla som si že si niaka smutná deje sa niečo doma"?.Hej moja mama má nového frajera a mňa to tak naštvalo len som to nedala najavo lebo poznám dopredu odpoveď bi robila z toho vedú že prečo atď.,,A kde je tvoj otec teraz".V nebi.,,To ma mrzí".Nemusí tak ja už radšej pôjdem ahoj.,,Ahoj".Ešte som išla na ocov hrob a išla som domov.Keď som prišla domov zas bol u nás Tom.Radšej som ani nešla do obývačky ale rovno do svojej izby.
Prosím ľudia čítajte aj ďalšie časti buďem veľmi rada.
YOU ARE READING
kuzelníčka
Mystery / ThrillerLivia je normálne vichované dievča,ale presto je iná.Je to totiž kuzelnička.Ked to zisti boji sa to ukazať.