Hejka wam 👋
Na początek wielkie przeprosiny z mojej strony, że ostatnio nic nie wstawiam, ale W OGÓLE nie mam pomysłów... normalnie pustka w głowie, nic nie mogę wymyślić...
Na pocieszenie dziś leci nominacja od kasiaez
Danke ❤😘
1. Zemdlałabym tarzając się przy tym jak świnka Peppa w błocie
2. Odmówiłabym i ostrzegłabym kraj przed wojną w skutek czego uznaliby mnie za chorą psychicznie i zamknęli w psychiatryku razem z Jokerem
3. Mam pieseła 🐶
4. Zakochana w milionach aktorów 😍
5. Sami tego chcieliście xd
(Jak widzicie jestem również uzależniona od memów :p)
6. Wiosna
7. Legolas ❤ Thorin ❤
(Tak, wiem... miała być jedna 😂😂)8. Hmm... dużo tego... dobra dajmy na przykład ten:
Było to ze dwa dni temu. Śniło mi się, że występowałam w teledysku do piosenki Anny Dąbrowskiej razem z aktorem Nicolasem Cagem. W teledysku biegałam w buszy ubrana w śliczną liliową sukienkę, a ten aktor mnie gonił. Później Cage w końcu mnie doścignął wyskakując zza drzewa od tyłu (xd) i strasząc mnie. Na całe szczęście w teledysku jak zawsze leci piosenka, więc nie było słychać mojego dzikiego ryku przerażenia połączonego z zaskoczeniem. Teledysk skończył się na tym, że mister Cage podniósł mnie łapiąc za biodra i oparł o drzewo, a ciągu dalszego możecie się domyślić...
(Nie wińcie mnie, że mam taki zboczony mózg...)
9. Nominuję *muzyczka budująca napięcie*:
WeronikaElfka
Aman003
FruciaMuuucia
QueenRizia
Optypesyreal
LoveAngelia
_Bekon_
Urkuuu
kasiaez
szvickiPytania 🙃👇:
1. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka/zespół
2. Czarny czy biały?
3. Wolałabyś/wolałbyś żyć wiecznie w samotności czy nigdy się nie urodzić?
4. Ulubiona bajka z dzieciństwa
5. Kakao czy kakało?
6. Gdybyś miał/a zarządzać jakimś sklepem to byłby to Carrefour czy Auchan?
7. Twój kolor włosów
8. Wstaw tutaj ulubionego mema (a jak nie trawisz memów [jest ktoś taki?¿], to wstaw pierwszego, który ci wyskoczy w grafice po wpisaniu "mem" xd)
9. Masz jakieś hobby? Jeśli tak, to jakie?
10. Gdzie pojechałbyś/pojechałabyś na podróż poślubną?
11. Lotr czy Hobbit?
12. Jeśli musiałbyś/musiałabyś obkleić cały pokój plakatami kogoś sławnego to kto by to był?
13. Wyobraź sobie, że idziesz ulicą jedząc kebsa zakupionego w przydrożnej budce. Nagle natrafiasz na Magdę Gessler, która wielce oburzona, że jesz byle jakiego kebsa z bylejakiej knajpy, wymachuje rękoma i wyrzuca ci kebaba z ręki. Ten spada na chodnik, a potem widzisz jak jest on pożerany przez stado wściekłych, kebabożernych gruchaczy. Pani Madzia jednak nic sobie z tego nie robi i dalej gada swoje o podrobionych kebabach. Co robisz?
14. Twój najgłupszy a zarazem najśmieszniejszy odpał
15. Nominuj 15 osób (mnie też możesz xd)