Henüz 16 yaşındayım ama hayatım ne yazık ki 30 yaşındaki birisinin hayat tecrübelerini tatmış birisininki gibi zor ilerliyor .
Hayatımda herşey yolunda ilerliyordu hatta muhteşem diyecek düzeydeydi .
İstediğim liseyi kazanmıştım , derslerimde oldukça başarılıydım. Aşk hayatımda gayet iyi bir şekilde ilerliyordu .Aradığım kişi yi Rüzgar'ımı bulmuştum .Tam 1,5 yıldır birlikteyiz ve birbirimizi hiç bırakmayı da düşünmüyoruz .Ben yine edebiyat dersinde hayaller dünyasına dalmıştım taki Rüzgar bana seslenene kadar "Haydi hayaller dünyasından çık okul bitti ve sadece sınıfta biz kaldık " . Bende hemen esyalarımı toplayıp Rüzgar ımın eline yapıştım. Bugün bizim için çok önemli bir gün çünkü bugün 1,5 yıl önce sevgili olduğumuz birbirimize kavuştuğumuz gün .
O yüzden bugün ilk buluştuğumuz kafeye gitme kararı almıştık . Okul çıkışına doğru yaklaşırken okulun en popüler ve seksi kızı Su yanımıza geldi .Ve bana "Deniz kusura bakma Rüzgar' a birsey demem gerekiyor o yüzden 5 dakikalığına yanından çalıyorum "dedi. Bende Rüzgar ' a bakıp kafamı istemeyerek olsa evet der anlamında salladım.
Hemen Rüzgar' ın koluna girip 1 metre felan uzağıma götürdü .Sanki benim yanımda konuşmazmıs gibi hadi konuştu sanki sevgilim bana anlatmayacak diye kıskançlık krizlerine girerken Rüzgar yanıma geldi."Deniz , bitanem Su ya ders anlatmam gerekiyormuş babası Ömer Amca öyle demiş biliyorsun eğer ona ders felan çalıştırmassam beni tehdit edecek o yüzden üzgünüm birtanem böyle bir günde de seni tek bırakmak istemiyorum ama mecburum " dedi. Bende ne kadar istemesem de durumları biliyorum ve Rüzgar 'ada sonuna kadar güvendiğim için kabul ettim ve bana sarılıp Su'yun yanına gitti.
Ben bu olayı kafama takmamaya karar verip evin yolunu tuttum.
Sonuçta eve gidince annemle dertleşir rahatladım .Annem Rüzgar'ı tanıyor yani tanıştırdım ve babamın da sevgilimin olduğundan haberi var ve derslerimi aksatmam şartıyla sevgilimin olmasına izin verdiler.
Bunları düşünerek evin yolunu tuttum.
Arkadaşlar bu benim ilk kitabım hatalarımı maruz görün .Eksik bulduğunuz şeyleri bana söylerseniz hatalarımı telafi etmeye çalışırım .♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zor Zamanlar
Teen FictionHayattan umudunu kesmiş tüm hayata olumsuz şekilde bakanlar için