'Hallo!' klinkt de stem van Zafira door de boxen die iedereen in zijn kamer heeft hangen. Sam kijkt op van haar tekening en luistert naar wat de vrouw te zeggen heeft. 'Ik wil enkele dingen met jullie delen. 1. Justine (justine0906) heeft spijtig genoeg onze wedstrijd verlaten wegens te veel heimwee waardoor ze zich niet meer kon concentreren. Hopelijk gebeurt dit niet vaak. Het tweede puntje: Aangezien je nu veel te duidelijk weet wie er af valt, en we graag wat spanning willen, zal er de volgende ronde geen score bord meer zijn. En als laatste, zouden jullie allemaal naar de grote inkomhal kunnen komen, dan zal daar worden bekend gemaakt wie er afvalt. Tot zo!'
'Bonjour iedereen!' glimlachend kijkt Zafira iedereen aan. 'Hopelijk hebben jullie genoten van opdracht 1, en zijn jullie helemaal klaar om in opdracht 2 te vliegen! Maar niet iedereen. Spijtig genoeg zal 1 iemand ons verlaten vandaag... '
Zafira kijkt de zaal rond en haar blik blijft op Lotte hangen. Roux hapt naar adem. Ergens wist ze wel dat Lotte waarschijnlijk af zou vallen aangezien ze vanonder stond op het scorebord, maar omdat Justine toch weg was gegaan had ze gedacht dat er misschien niemand anders meer zou afvallen.
'Het spijt me Lotte (Lotte_Riddle), jij zal de wedstrijd moeten verlaten. Maar niet getreurd, je bent een van de 10 verkozen mensen uit de hele wereld, en dat is opzich al een hele grote eer!' doet Zafira een poging om de bijna huilende Lotte op te vrolijken. 'Je mag nu je spullen in gaan pakken.'
Nadat Lotte richting de lift was gestapt, richt Zafira zich op de overgebleven deelnemers. 'Wel, de volgende opdracht komt ten laatste tegen 4 september, dus neem ondertussen een kijkje in Parijs en onderzoek al zijn schoonheid. Want dat zal je nodig hebben volgende ronde!'
Zodra Charlie bovenkomt begint ze al wat te surfen op het internet naar leuke plekjes. Zoralia daarin tegen pakt de oude reisgids van haar moeder en duikt meteen Parijs in.
~Paris is always a good idea~
JE LEEST
It has that certain je ne sais pas... (wedstrijd)
RandomHet is ochtend, de geur van versgebakken stokbrood en croissants hangt in de straten van Parijs. Rond de Eiffeltoren staan al enkele fotografen die de eerste gloed van de zon op het bouwwerk voor eeuwig willen vastleggen... Maar niet in heel Parijs...