Тъкмо прочетох тази книга на Айзък Азимов и ще се разплача. Не защото някой умира или двама влюбени се разделят, а защото е гениална. Истински гениална. По- гениална от всяка друга, която съм чела досега, а аз съм чела много книги. Препоръчвам ви да я прочетете. И всички книги на Айзък Азимов.
И сега това, за което написах главата- тест😂😂😂
Можете да гласувате от едно до седем, като едно означава Да, а седем НЕ. Отговаряте спрямо себе си. Ще ви дам пример. ,, Трудно ви е да се представяте на хора.'' 1- Да, със сигурност,напълно. 2-Да, доста ми е трудно. 3- Да, може да се каже. 4- неутрално. 5- Не може да се каже, че ми е трудно.6- Не, не мисля, че ми е трудно. 7-Не, изобщо не ми е трудно. Или ,, Според вас логиката е по-важна от интуицията при взимането на решения''1- Да, напълно съм съгласен. 2-Да, мисля 3-Да,вероятно.4-неотрално. 5-Не,по-скоро. 6-Не,всъщност. 7-Не, изобщо.1. Трудно ви е да се представяте на хора.(Знаете:1,2,3,4,5,6 или 7)
2. Често потъвате в размисъл, до такава степен, че игнорирате околната среда.
3. Отговаряте на имейлите си възможно най-бързо.
4. За вас е лесно да запазите самообладание и да се съсредоточите в напрегната ситуация.
5. Обикновенно не започвате разговори.
6. Рядко правите нещо, просто от чисто любопитство.
7. Имате високо мнение за себе си.
8. За вас е по-важно да бъдете организирани, отколкото приспособими.
9. Обикновенно сте силно мотивирани и енергични.
10. Да не растроите някого е по-важно за вас, от колкото да спечелите спор.
11. Често се оправдавате пред други хора.
12. Домът ви често е подреден.
13. Нямате нищо против да сте център на внимание.
14. Считате се за по-практични, отколкото креативни.
15. Хората рядко могат да ви разтроят.
16. Плановете ви за пътуване са добре обмислени.
17. Трудно ви е да споделяте чувствата си.
18. Настроенията ви се променят бързо.
19. Разума е по-важен от чувствата
20. Не се тревожите как действията ви засягат другите.
21. Работите с моментна муза, а не методично и организирано.
22. Често завиждате на другите.
23. Предпочитате да четете книги, отколкото да се събирате с приятели.
24. Важното в правенето на проект е да се придържате към плана.
24. Не можете да се наречете фанатазьор( в случая ,,изключено''- 7 означава, че сте фантазьор )
25. Чесно се намирате потънали в мисли, когато сте сред природата.
26. Ако някой не отговори бързо на съобщението ви, се притеснявате да не ви е убиден.
27. Бихте предпочели децата ви да са мили, вместо умни.
28. Мисленето на обществото не въздейства на вашето мислене.
29. Вие сте реалист.
30. Приспособявате се бързо и сте активни.
31. Вие сте импровизатор и не планирате толкова.
32. Емоциите ви контролират повече, отколкото вие тях.
33. Обичате да ходите на обществени изяви с ролева игра.
34.
35.
36. Намирате се за спокоен човек.
37. Ако имахте бизнес, за вас щеше да е трудно да уволните лоялни, но мързеливи служители.
38. Често размишлявате върху причините за човешкото съществуване.
39. Логиката за вас е по-важна от впечатлението при взимане на решения.
40.
41. Ако ваш приятел е тъжен по- скоро оказвате емоционална поткрепа, отколкото да дадете идеи за справяне с проблема.ВНИМАНИЕ! За да са верни резултатите на теста е нужно да се замисляте и да давате възможно най-честните отговори. Тесна е правен от психолози и се предполага резултатите да са верни. Също е добре да се опитвате да не давате отговор число 4. Това е неотрален отговор и е добре да се избягва. Приятно решаване на останалите въпроси от теста.😆
42. Често сте несигурни.
43. За вас не е трудно да изработите лична програма и да се придържате към нея.
44. Когато има работа в екип, поважно е да си прав отколкото отзивчив.
45. Визгледите на всички трябва да се уважават независимо дали е прав или има доказателства.
46. Чувствате се енергични след като сте прекарали време с приятели.
47. Разхвърян човек сте.
48. Виждате су като емоционално стъбилни.
49. В ума ви винаги има неизследвани идеи.
50. Не бихте се нарекли мечтател.
51. Притеснени сте когато говорите пред публика.
52. Разчитате повече на опита, отколкото на въображението.
53. Суетен човек сте. ( не се има в предвид горд )
54.
55. Предпочинате да отлагате докато е неизбежно.
56. Напрегнати сте в стресови ситуации.
57. Предпочитате да сте харесван, отколкото да сте могъщ.
58. Интересувате се от изкуство повече от факти.
59. Често взимате инициятива в обществени акции.Ето ги и моите резултати:
Първите проценти са за интроверт и екстроверт. Аз съм интроверт.
Има много верни неща, препоръчвам да направите теста.
Доста зор си дадох да напиша главата, така че направете теста, моля ви.