Jurizare coperta:
Coperta este frumoasa insa are mult prea mult blur,adica,cred ca e blur sau poate e din cauza wattpad-ului.Fonturile titlului se incadreaza in genul "horror" nu "aventura".
Jurizare continut:
Cu ce sa incep...pai,in primul rand,nu sunt aici sa dau hate,iti spun doar ce cred eu ca nu-i ok.Exprimarea ta nu e ok deloc,propozitiile sunt prea scurte iar lucrurile se pertec mult prea repede.O carte ar trebuii sa te poarte in poveste din primele paragrafe,e usor sa scrii "Azi am fost la magazin de dimineata.Dupa doua ore m-am culcat".Trebuie sa le iei usor,sa dezvolti ce vrei sa spui,sa folosesti adjective si verbe ca doara de-aia le-au descoperit oamenii.Pentru faza cu exprimatul depinde de tine,inveti sa-ti dezvolti vocabularul prin a citii,nu conteaza ca-i o carte de 100 de ani vechime sau e o revista de KanKan sau cum se scrie.Ai o gramada de greseli,unele mai grave,altele mai putin,ca sa scapi de ele uita-te peste manuale,intereseaza-te,sau daca esti o putoare *ca mine dealtfel* poti sa deschizi o pagina de google in timp ce scrii si sa cauti cum sa scri corect acel cuvant.Continua,nu te descuraja,fiecare a inceput de jos,dar daca o sa continui sa scri si sa citesti o sa ajungi bine.
Nota finala: 5.50
Nu o lua personal,eu doar am jurizat ce am citit,sper ca acest capitol sa nu te afecteze sau sa te descurajeze,perntru asta sunt aici.
-Oana