Intalnirea cu fratii Munteanu

241 10 2
                                    

Hei eu sunt Iza si am 17 ani.Locuiesc in Timisoara de 2 ani.Am părul blond,ochii albaștri si am 1,62..stiu,pitică.

Prima oară nu am vrut sa mă mut,deoarece nu il suportam pe Deniz Vural,mai ales ca eram un acelasi clasă cu el+colegul meu de banca.😒

Cu timpul am inceput sa ne intelegem,si nu e chiar asa cum îl credeam eu.Acum suntem cei mai buni prieteni.

Acum ne vizităm in fiecare zi. Suntem ca si fratii. Nu l-as putea vedea mai mult ca pe un frate.

Azi e prima zi din semestrul al II-lea. Si partea cea mai naspa e ca sunt în  clasa a X-a.

Ma îmbrac cu ceva lejer: un tricou negru pe care scria "Fantomiță". E un cadou primit de la Theoxxh, o vloggertita pe care o ador foarte mult,o pereche de blugi negri rupti în genunchi.

Îmi las parul pe spate.Cobor in bucătărie,i-au loc pe scaun,mănânc omleta si pornesc spre usa.Când deschid il vad pe Denis asteptandu-ma in fata casei.

-Neatza!
-Neatza,urla Deniz in gura mare.
-Mai încet nebunule!
-Ok pitic❤
-Cum de ai venit dupa mine...de obicei întârzii la scoala la cat dormi😂
-Am vrut sa ii fac o surpriza piticei mele❤
-Aww ce qt❤

***
Ajungem in clasa.Prima ora o aveam cu diriginta.
Intra in clasa urmata de doi băieți.Parca vad dublu,dar defapt erau gemeni.Când ma uit mai atent observ ca sunt Vlad si Cristi Munteanu.😃😃

Urlu in gura mare:
-VLAD MUNTEANUUUU!!!❤❤
-Vlad,ce ai zice sa stai langa Izabela.
-Bine...spune Vlad nepăsător.
-Iar tu Cristi sa stai langa Deniz.
-Ok.

*Perspectiva lui Vlad*

Ce drăguță e Iza.Sper sa ne intelegem bine.

*Perspectiva mea*

OMG!!O sa stau langa Vlad!Nu imi vine sa cred.Parca e un vis.*

Imi trag doua palme sa ma asigur ca nu e un vis.Vlad începe sa rada.
-Ce e asa amuzant?spun eu dandu-mi ochii peste cap.
-Pai totul...Apropo eu sunt Vlad,spune el in timp ce imi întinde mâna.
-Eu sunt Iza.Inacantata de cunostiinta...spun eu rosind.

*In pauza*

-Ce păcat ca nu mai stam in aceeasi banca..spune Deniz destul de supărat..
-Mda..In orice caz hai sa ne împrietenit cu ei.Par de treabă.
-Bine.Hai sa le arătăm scoala...spune Deniz zâmbind.

Mergem la ei:
-Haideți sa va arătăm scoala..spun eu entuziasmată.

In acel moment ii suna telefonul lui Deniz.Răspunde.Vorbeste ceva timp dupa aceea închide.
-Trebuie sa plec neaparat acasa.Spune-i Roxanei sa te insoteasca...spune Deniz supărat.
Il trag de o parte si il întreb:
-Ce s-a intamplat?
-Trebuie sa mergem in alt oras timp de o săptămână...spune Deniz supărat.
-E doar o săptămână.Nu se intampla nimic grav..
-Bine..hai trebuie sa plec.Spune imbratisanduma cu lacrimi in ochi.Când ne desprindem din îmbrătisare.....

Hei.Am zis sa las putin suspans ca sa fie mai interesant.O sa incerc sa postez in fiecare zi.Si daca v-a placut sa nu uitati sa nu uitati de un vot+comm.Eu am fost Iza...pe data viitoare.

Doar prieteni//F.F Deniz VuralUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum