Ce s-a intamplat cu Deniz?!😏😱

127 8 1
                                    

Vine o masina.Nu am observat-o.Când era aproape de mine....Sare Vlad si ma împinge.Ne rostogolim amândoi pe cealalta parte unul peste altul.Vlad se uita in ochii mei,eu ma uit in ochii lui.Erau asa frumosi😍...Vlad se apropie de mine..şi incepe sa ma sărute.Eu neavând de ales i.am raspuns sarutului.Era asa bine..cand aud vocea lui Deniz..
-Iza....CE FACI PESTE VLAD.
-Nu e ceea ce pare Deniz spun eu ridicandu-ma...Cum de ai venit asa repede..
-Pai a trebuit sa vin sa îmi i-au ceva de acasa..si am zis sa trec pe la tine ca nu ai raspuns la telefon
..Dar se vede ca esti prea ocupata cu Vlad...Se pare ca am avut dreptate...spune el plângând
-Nu e adevarat..Era sa ma calce o masina si Vlad m-a salvat.
-Si sărutul?
-El m-a sarutat...
-Eu am sarutat-o.Nu e vine ei.O cam plac si nu m-am putut abtine...
-Iza...NE DESPĂRȚIM!!
Când am.auzit acele cuvinte am simtit ca o sa lesin.Incercam sa ma țin pe piciore dar cu greu reuseam...
-Nuuu...te rog nu..Eu te iubesc pe tine..altfel nu as fi acceptat sa fiu împreună cu tine..
-PA
Imi spune un "Pa" sec,cu lacrimi în ochi,si pleaca..
Eu ma duc dupa el dar ma împinge..
-Vezi ce ai facut😢😢
-Scuze...nu a fost intentionat...Eu am vrut doar sa te salvez...sărutul a fost pe neasteptate..
-Din vina ta m-am despărțit de Deniz..nu o sa te iert niciodată!

Ma duc in camera mea plângând....ma uit pe geam si il vad pe Vlad..mergea supărat spre casa..

*A doua zi*
Era dimineata.Dormeam linistită când bate cineva la usa:
-Cine e?întreb eu ridicandu-ma din pat.
-Sunt Deniz..
Când am auzit ca e el am deschis repede usa si l-am imbatisat..
-Cat ma bucur sa te vad.Credeam ca esti supărat pe mine..
-M-am gandit ca ai dreptate..Nu are rost sa fiu supărat pe tine si sa suferim amândoi..Asa ca daca vrei...ne mai putem acorda o sansa..
-DAA!urlu in gura mare in timp ce il îmbrățișez.
-Te iubesc!❤
-Si eu!❤
Apoi ma sărută.Ce dor mi-a fost de buzele lui..

Timp de 5 minute ne sarutam.
-Acum îmbrăcate şi hai sa mergem la scoala.
-Bine.

*Dupa o ora*
Ajungem la scoala.Pana când s-a sunat de ora am stat numai împreună.
Se suna.Ma pun in banca langa Vlad...

Cam atat şi cu acest capitol.Sper ca v-a placut.
Si vreau sa va multumesc pentru asta:

Nu imi vine sa cred!!Sunt #334 in Fictiune Adolescenti!!De câteva zile am inceput sa scriu si deja sunt aici!😱😱

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nu imi vine sa cred!!Sunt #334 in Fictiune Adolescenti!!De câteva zile am inceput sa scriu si deja sunt aici!😱😱.Va multumesc foarte mult!
Azi cred ca voi mai posta încă 2 capitole deci fiti cu ochii in patru.Nu uitati de un vot+comm.☺

Doar prieteni//F.F Deniz VuralUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum