Herkese merhaba. Yeni kitabıma hoş geldiniz. Elimden geldiğince uzun yapmaya çalıştım. Bu kitabı beğendiyseniz profilime girip diğer kitaplarımı okuyabilirsiniz. Keyifli okumalar...
Yazarın Ağzından 31 Aralık Sabahı....
Soğuk karlı bir sabahtı. Her tarafta kar vardı. Kar taneleri rüzgara inat hızlıca yağmaya devam ediyor rüzgârda kar tanelerini cama vurduruyordu...
Bu soğuk kış sabahına rağmen Eren ve Levi sıcacık yataklarında mışıl mışıl uyuyorlardı. Eren Levi nin göğsüne kafasını koymuş Levi de Eren e sımsıkı sarılmıştı...
Güzel çiftimiz rüzgarın uğuldamasına rağmen inatla uyuyorken henüz 8 yaşında olan Ereri çiftimizin güzeller güzeli kızları MİKASA bu uğultuya uyanmıştı. Yatağından çıkarak merdivenlerden aşağı indi ve çamağacının altında olan hediyelerin yanına gitti.
Daha doğrusu hediye yığının yanına gitti desek daha doğru olur. Bütün ekip Mikasa yı hediye bombardımanı yapmıştı. Birde sınıfta verilen bir iki hediye de eklenince çamağacının boyuna kadar ulaştı hediye yığını. En altta olan hediyelerden birini almıştı ki hediye dağı üstüne yıkılıverdi.
Hediye yığının sesiyle yataktan sıçrayarak uyandı mışıl mışıl uyuyan çiftimiz....
Levi : Eren neydi o ses?!
Eren : Bilmiyorum Levi ama aşağıdan geldi-...
Eren - Levi : Mikasa!!!
Eren : Koş Levi Koş!!!
Levi : Tamam tamam geldim!!Eren ve Levi yataklarından alelacele çıktılar. Merdivenleri ikişer ikişer indiler. Sesin nerden geldiğini anlamaya çalışıyorlardı ki salondan Mikasa elinde bir hediye ile kosarak çıktı ve Eren e sarıldı sımsıkı....
Mikasa : Papa hediye için çok teşekkür ederim!! En sevdiğim atkı ve bere takımını almışın!! Yattaaaaaa!!.
Diyerek bir yandan Eren e sarılıyor du bir yandan da zıplıyordu. Eren ve Levi derin bir iç çektiler ve Eren Mikasa yı kucağına aldı..
Eren : Mika-chan lütfen bizi böyle korkutma?!
Levi : Evet bir 5 yıl yaşlandım...
Mikasa : Gomen Papa Tou-chan! Ama ne yapayım rüzgarın sesine uyandım ve aşağı indim. Sonra da hediyelerimi açmak istedim...
Eren : Ha o ses hediyelerden mi gel-....mişti...eeeehhhh!!!
Levi : Salonumuz....
Mikasa : Hahahah her tarafta hediye var Tou-chan ahahah!!!Eren ve Levi Mikasa ile konuşurken salona bir göz atınca oldukları yerde donup kaldılar. Koltuk hali camın kenarında yerde köşede hatta avizenin üzerinde bile hediye paketleri vardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAPPY NEW YEAR
FanfictionHERKESE MERHABALAR!! BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM OLDUĞU İÇİN SİZLERE BİR ERERİ ONE-SHOT YAZMAYA KARAR VERDİM. AŞAĞIDA ONE-SHOT İLE İLGİLİ KISA BİR AÇIKLAMA VAR. İYİ OKUMALAR.... BU BİR BÖLÜMLÜK KISA BİR ONE-SHOTTUR. BİLDİĞİNİZ GİBİ DE ERERİ FANFİCTİONDI...