အပိုင္​း ၉

547 37 2
                                    

လူက က​ေလး​ေၾကာင္​့ စိတ္​ညစ္​​ေနတာပါဆို အိမ္​ျပန္​လာ​ေတာ့ တိတ္​ဆိတ္​တဲ့ အခန္းက ဆီးႀကိဳ​ေန​ေရာ...
နံရံ မွာ က​ေလး ဓာတ္​ပံု​ေတြ အျပည္​့ ၾကည္​့​ေနရင္​း မ်က္​ရည္​​ေတာင္​ ၀ဲလာမိတယ္​ က​ေလးရယ္​ ခ်စ္​လိုက္​တာကြာ ...

ဟင္​ ငါမခ်စ္​ဘူး ငါမင္​းကိုမုန္​းတာ baek ...
အရမ္​းမုန္​းတာ ဟားဟား ဟားဟား...
ရယ္​သံကတစ္​အိမ္​လံုးဖံုးသြား​ေပမယ္​့ သူ ကိုယ္တိုင္ ​​မသိလိုက္​သည္​က
တစ္​သြင္​သြင္​ စီး​က်ေန​တဲ့ မ်က္​ရည္​ ​ေတြ...

အျမဲတမ္​း​ေရရြတ္​မိတဲ့စကား​ေလးတစ္​ခြန္​းက​ေတာ့ သိပ္​ခ်စ္​တယ္​ က​ေလးရယ္​ ......
✏ ✏ .............✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ...........✏

ဟန္​ျမစ္​တစ္​​ေလ်ွာက္​ စီးဆင္​း​ေနတဲ့​ေရ​ေတြရယ္​ ​ေလ​ေလးတျဖဴးျဖဴးနဲ႔ ​ေကာင္​ကင္​ႀကီးကသာယာရသည္​လို႔​ေျပာရမလိုပါပ​ဲ သဘာ၀တရားႀကီးက ​ေအးခ်မ္​း​ေန​သ​ေလာက္​ ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​က​ေတာ့ ........
Baek.... chanyeollie ကိုခ်စ္​္တယ္​ Hun ရ ငါ​အသက္​ထက္​ကို ပိုခ်စ္​တယ္​....
Sehun. Pov..... baekရယ္​ မင္​းကိုလဲ ငါက ​ေသ​ေလာက္​​ေအာင္​ခ်စ္​တဲ့​ေကာင္​ပါကြာ..မင္​းမ်က္​ရည္​တစ္​စက္​က်တိုင္​း ငါ့ရင္​ဘတ္​​ေတြ စုတ္​ျပတ္​သတ္​ ​ေနတာပဲ အာ့တာ မင္​းသိလား baek ...
Baek...... သူက​ေလ သူက ငါ့ကိုမခ်စ္​ဘူးကြ 😭😭ငါဆိုတဲ့ byun baekhyun ကို မခ်စ္​ဘူးကြ .ငါက​ေလ သူနားမွာ ​ေန​ေနရတာ​က္္ို​ေတာင္​ အရမ္​း​ေပ်ာ္​တာကြ ​ေသ​မတတ္​ပဲ hun ရ မင္​းသိလား....
Sehun.... baek ရာ မင္​းမူး​ေနp ​ေတာ္​​ေတာ့ လာ ငါတို႔အိမ္​ျပန္​ရ​ေအာင္​.
Baek..... park chanyeolႀကီးကို အရမ္​းခ်စ္​တယ္​ ​ေသ​ေလာက္​​ေအာင္​ခ်စ္​တယ္​ လူဆိုးႀကီးရဲ႕ 😭😭😭
ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​ ပင္​ပန္​း​ေစလဲ ကြၽန္​​ေတာ္​ အရမ္​းပင္​ပန္​း​ေနp yeolရယ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို မခ်စ္​ရင္​​ေနပါ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ခင္​ဗ်ား​ေဘးက ႏွင္​မထုတ္​ပါနဲ႔ ခု ခန​ေတာ့ အိမ္​မက္​ထဲမွာ ခငိဗ်ား နဲ႔ ၾကည္​ႏူးခ်င္​တယ္​ Yeollie. ရယ္​ .....​
Sehun pov... ဒီ ​ေကာင္​့ရင္​ကို နာက်င္​​ေအာင္​ မင္​းပဲ လုပ္​ႏိုင္​တယ္​ baek...Park Chanyeol ထက္​ ငါပိုခ်စ္​​ေပးႏိုင္​တယ္​ ငါ့ရင္​ခြင္​မွာပဲ ခိုနားလို႔မရဘူးလားဟင္​ baekရယ္​ ...
Sehun တစ္​​ေယာက္​ အရက္​မူး​ေနတဲ့ baek ကို ကုန္​းပိုးရင္း တစ္​​ေယာက္​ထဲ ​စိတ္​ထဲတြင္​​ေျပာ​ေနမိတယ္​ baek အရမ္​းခံစား​ေနရတယ္​ park chanyeol ခင္​ဗ်ား baek အခ်စ္​ကို အရမ္​း​​ေစာ္​ကားလြန္​းတယ္​ baekကလဲ ​ေဘးနားက သူ႔ကို ဂ႐ုတစိုက္​ခ်စ္​​ေနတဲ့ ဒီ​ေကာင္​ကိုက် မျမင္​ပဲနဲ႔ နာက်င္​​မႈ​ေတြပဲ​ေပး​ေနတဲ့ Park ChanYeol ကိုပဲ ​ခ်စ္​​ေနတယ္​ ​ေလာကႀကီး မတရားဘူး စိတ္​ခ်ပါ baek ရယ္​ ကိုယ္​ မင္​း​ေဘးမွာ တစ္​သက္​လံုး ကာကြယ္​​ေပးသြားမွာပါ....
.........တစ္​ခုပဲ ခ်စ္​တယ္​ baek........

ခါးေသာအမုန္းမွေျပာင္းလဲေသာခ်ိဳေသာအခ်စ္Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt