Velké vystoupení

8 1 0
                                    

Crrrr crrrrrrrr crrrrrrrr zazvonil budík vstávejte volala Majda co je zase hodina ale dnes jsem nastavila budík na osum takže bude hodně času na přípravu na hodinu.honem na snídani dneska udělám omeletu.chutnalová teď se musíme připravit dobře Kate nezapomeň si špičky jo neboj Stello.Ahoj oslovil mě ahoj ,,Těšíš se na svou první hodinu,,Jo Těším,,Jmenuji se Kate jo já jsem Martin asi spolu chodime do třídy jo asi jo promiň už musím ahoj Kate.,,Ahoj Martine,,cvak dveře se zacvakli vstoupila jsem do tanečního sálu sedla si na židli a nasazovala si špičky.Najednou slyším crrrr hodina začíná do třídy vešel pan ředitel Mark Šteinder a říkal:Žáci a Žákině chci vám pogratulovat že jste tady.Potom vám chci říct že škola je v levém křídle budovy a že se zde bude vyučovat ani hip hop.Bude zde přímačka na soutěže nejen baletu ale i hip hopu a brzy bude velké vystoupení a tento rok vás bude vybírat paní Lajla Makenfreková a uspořádá toto vystoupení.Nyní madam Modenznová začne hodinu hodně štěstí.Postav té se k tyčím a ras a dva a tři demiplie...…Ufff konečně konec hodiny ,ale Stello vždyť je to super když máme tak skvělou učitelku.Mňam na oběd je ryba!!!!Myslím že si dneska zajdu na oběd do restaurace.Půjdu s tebou Kate.Hele tady v tom vlaku je Švejka no a co si čekala že to bude limuzína.Hele tady si můžeme sednout dobře Kate a tady si dáme lívance s borůkama dobře dobrý den dali by jsme si dvakrát lívance s barůvkama a k tomu Pepsi prosím taky dvakrát.Mňam bylo to moc době.Zaplatíme tady máš dneska zaplatím já a díky že sto objednala Kate jo tak díky zítra tě zvu já dobře honem za půl hodiny nám začíná Ruština.Honem odemkni jo vždyť už to je,honem vem si batoh a pouzdro a děje chci být v první lavici dobře.crrrr hodina začala rychle.Do třídy vstoupila paní Modenznová a začala psát slovíčka na tabuli vůbec nevím co to je po chvíli řekla že si z toho napíšeme prověrku.crrrr aspoň sem stihla deváté slovíčko z deseti snad dostanu a za jedna.Honem volala paní Lajla pod sem Kate.Kate už jsem tě viděla tančit a jsi skvělá myslím že by jsi to zvládla to závěrečné vystoupení měla bys tam sólo ještě o tom popřemýšlej ,ale nikomu to neříkej.Až o tom popřemýšlíš příď tajnou do kabinet druhé patro u 9b.a mysli na to že budou soukromé hodiny tak ahoj.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 26, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Taneční akademieKde žijí příběhy. Začni objevovat