Kitap daha çıkmadı ama ilk yorum geldi. 😍😍
Sen Olmadan Asla… Söyleyen kişi öyle bir sorumluluk alıyor ki tarif edilemez… Kendinden önce karşı tarafı düşünür hale geliyor. Ve bunun sonucu her zaman olumlu olmadığını görüyoruz Sen Olmadan Asla kitabında…
Cüneyt ve Songül…
Songül; Benim en büyük hayalim sendin derken, Cüneyt; Senden asla vazgeçmem diyerek kalpten gelen büyük yeminler ediliyor. Ve her biri bu yemini için, kendinden ödün vermesi gerekse bile ödün vererek her şeyi yapıyorlar.
Sen Olmadan Asla kitabında her duyguyu tadacaksınız; kızgınlık, hüzün, sevinç, keder… ve daha niceleri…
Kitabı okurken dört mevsimi yaşadım adeta. Bana göre kitap yaz mevsimi ile başlıyor. Öyle bir yaz ki sıcaklara, güneşin kızgınlığına tahammül sınırınız zorlanıyor. Her ne kadar ben istedim yazı deseniz de farkında olmadan karakteriniz değişiyor ve tahammül sınırınız bir noktada, olmayacak bir yerde patlak veriyor ve sonbahara giriş yapıyorsunuz. Ve bu kısımda kitap size güven duygusunu işliyor… “Güveniyorum… Güvenmek istiyorum..” okuyacağınız bu cümle sizi ikilimde bırakıyor, bir insan ya güvenir ya da güvenmez ancak Songül güvenirken güvenmek istediğini dile getiriyor. Bu güvensizliğinin nedenini kitabı okurken anlıyorsunuz bir yanınız hak verse de bir yanınız anlamakta zorluk çekiyor adeta..
Sonbaharın girişi sert oldu ağır bir hüzün hakim olduğu ama fazla uzun sürmeden o melankolik hava sizi esir alıyor ve gelecek çetin kışı öngöremiyorsunuz. En mutlu olduğunuz günde öyle bir fırtınaya yakalanıyorsunuz ki neye uğradığını şaşırıyorsunuz. Beklemiyorsunuz böyle bir kış başlangıcını…
Bu kış her şeyin öldüğü yeni filizlenmelerin kolay kolay olmayacağını belirten bir kış oluyor. Öyle ki nefes almakta zorlanıyorsunuz hiç bitmeyecek zannediyorsunuz. Kitabımız da, sevdiklerimizi kırmadan koruyamadığımızı görüyoruz bir daha… Benim Küçük Gelinim’de ki o çaresizliği hissediyoruz. Asude’nin manevi kızı olan Songül’ün bir nevi annesinin yani Asude’nin kaderini yaşadığına şahit oluyoruz. Cüneyt tarafından korunmak istenirken nasıl yaralandığını ama Asude gibi sessiz kalmayarak altın vuruşunu görüyoruz. Öyle bir altın vuruş oluyor ki ipler kopma noktasına geliyor ve biz soluğumuzu tutuyoruz. Her şey bitiyor. Kışın en zor zamanını yaşarken bir sabah uyanıyoruz ve baharı kucaklıyoruz. Bahar hissettirmeden gelmiş güzellikleriyle…Sen Olmadan Asla finali de böyle oluyor hissettirmeden final yapıyor ve neye uğradığınıza şaşıyorsunuz. Daha tadını yeni almıştınız halbuki…Ama olsun diyorsunuz. Çünkü finalde yazarımız bize bir sürpriz yapıyor ve Kara Duvak diyor.
#SenOlmadanAsla #Cüneyt #Songül
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Olmadan Asla ve Kara Duvak Alıntı
General FictionKitap olacak iki hikâyeden alıntı paylasilacaktir. 😊😊