N#S 1

10 4 0
                                    


Medya =Esila Yaman

* * *

Ayakkabısı delik bir çocuk var sokaklarda ,
Çakıl taşları batıyor ruhuna. Avuçlarının içi kanayan bir kız çocuğu var en kuytularimda ,
Satır satır kan.
Yaşlı ağacın dallarında sallanan...

Altımdaki arabanin tekerlekleri asfaltta çığlık atarak ilerliyordu.
Gazi daha fazla kokleyerek 210/km hıza ulaşmamla bu işten zevk almaya başladığımı farkettim. Sol koltuğa yandan bir bakış atmamla kahkami daha fazla tutamayarak koyverdim.

*Ya sen nasıl bir manyaksın sıçayım altıma isiycem birazdan uçuracaksin bizi kızım *

"Eğer arabama işemek gibi bir aptallık yaparsan seni kendi sidiginde boğarım Boğaç duydunmu !"

*O zaman yavaş sür şu siktiğimin arabasını altı saatlik yolu yarıya indirdin cama yapismamak için zor tutuyorum kendimi !*

"Aman bee amma da uzattın al yavaşlıyorum "

Hızımı biraz düşürerek ilerlemeye devam ediyordum. Bakışlarımı Kolumdaki saate çevirdim tahminimce otuz beş dakika sonra İstanbul'a ulaşmış olurduk. Yaşadığım yeri Ankarayi geride bırakarak çıkmıştım ben bu yola. Bir diğer deyimle Ölüm yoluna .
Telefonumu çıkararak ilk baştaki favori listemdeki isme tusladim.

"Alo Hasan ne yaptın ayarladınmı orayı "

"Evet ayarladım Esila herşey tamam dikkat çekmemek için şehirin içinde bir sitede ev aldım. Şehir dışında yaklaşık bir buçuk saat kadar uzaklıkta bir depo .Sen ve Boğaç içinde İstanbul Marmara Üniversitesinde iki kayıt oluşturdum"

"Güzel bir iş çıkardın hasan detayları ben gelince konuşuruz "

"Bir teşekkürü alırım artık ha "

"Sıvama hemen ben teşekkür etmem bilirsin"

"Sakin ol Esila kaptan sadece şaka yaptım tamam sen gelince konuşuruz "

Telefonu kapattım ve herşeyin hazır olduğunu öğrenmemle yüzümde acımasız bir sırıtış belirdi . İyi iş çıkarmıştı kerata. Hasan benim sağ kolum gibi birseydi her işimi ona yaptırırdım ortalığı karıştırdığım zamanda toplamak yine ona düşerdi. Çevresi güçlüydü kendi güçlü soyadınıda soyuna sopuna bakıp yapıştırmışti sanki Hasan Güçlü...

Yan koltukta çarpılmış gibi uyuyan Boğaç' a baktım. Oda benim sol kolum diyebilirim bir boka yaramayan ama olmazsa olmazimdi. Kısaca götümden hiç ayrilmazdi. Her türlü belaya benimle gözünü dahi kırpmadan girebilecek bir yüreğe
sahipti korkaktı felan ama götü kadar yürek yemiş gibi davranirdi manyak...

Yarım saat sonra İstanbul'a varmış ve rol icabı oturacağım sitedeki eve doğru sürmeye çalışıyordum cidden çalışıyordum bu kadar trafikten bunalmıştim dayanamayarak hasanı tekrar aradım.

"Hasan iki motor yolla ve bizi burdan aldırt arabamida bir bakıma götür bak sen götür diyorum ha başkasından yollama yoksa bilirsin ne yapacağımı "

"Emir alınmıştır Esila kaptan ve biliyorum o kepçe gibi olan elimi bu küçücük götüme sokarsın ayrıca sen kıçımı seviyorsun bunu zevkle yaparsın"

"Aynen salak herif iyi ezberlemissin şimdi çok konuşmada gel al bizi "

Telefonu kapatıp arabamin  kaportasina yaslandım. Bu koca şehire her genç bireyin hayali olan üniversite gibi değişik yaşam tarzı veya hayatın heyecanına kapılmak için gelmemiştim ben. Benim hayatımın heycani bile yoktu. Benim hayatımın en heycanli günü İNTİKAMIMI aldığım gün olacaktı...

*  * *

Herkese merhaba ikinci kitabımın tanıtım kismindan hariç ilk bölümü heycanliyim doğrusu sizde benim heyecanıma ortak olmak isterseniz kitabımı okumaya devam edebilirsiniz. Beğendiyseniz oy ve votelerinizi bekliyorum İyi okumalar:)

Nefretimde Saklısın adlı kitabımdan başka yazmakta olduğum ve devam ettiğim SİYAH OLAN UMUDUM adlı kitabimada desteklerinizi bekliyorum şimdiden hepinize teşekkür ederim;)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 02, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NEFRETİMDE SAKLISIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin