M-am ascuns in acel loc micut , mi-am tras genunchii la piept si am asteptat. Am astept sa ma salveze cineva . Mi-era frica sa ies pentru ca stiam ca haita e pe urmele mele. Pulsul il simteam slab . Ma calmasem. Eram in siguranta .
Dupa cateva ore de asteptat , m-am ridicat incet si am inceput sa merg spre iesire . Dar ceva m-a oprit . Ma uit in sus si am vazut un membru. M-am dat in spate si m-am izbit de zidul rece si vechi. Acea silueta s-a apropiat din ce in ce mai mult incat , de frica m-am lasat in jos si mi-am pus capul pe genunchi.
Incepusem sa plang atat de tare incat nimeni nu ma putea auzi. Absolut nimeni.
La un moment dat , mi-am ridicat capul si el statea in fata mea , avand o expresie ciudata pe fata . Cu mainile sale mari m-a ridicat in sus , si a inceput sa ma lege . Am inceput sa tip , sa ma zbat dar degeaba . E inutil.
Mi-a pus un calus la gura si m-a scos la lumina . Pe strada nu se petrecea nimic . Era totul normal , iar eu oricat de tare as fi tipat , nu m-ar fi auzit nimeni.
M-a luat in brate pentru ca odata ajunsa la lumina , ii era frica ca o sa fug. M-a dus pana la o duba si m-a bagat inauntru. A inchis usa , si tot ce am mai putut sa aud era motorul dubei.