1#

30 3 0
                                    

Liv pov

Hier zit ik dan naast mijn broer Niall Horan en ja ik ben Liv Horan. Mijn vriendje is Liam Payne, na lange ruzzies, veel discusies en vooral veel liefde zijn ik en Liam samen. Hij is echt super sweet. Je kunt het je niet voorstellen heb je pijn hij haalt een aspirientje (ik weet niet als het juist geschreven is) als je een beetje down bent fleurt hij je op. In ieder geval het liefste vriendje dat je je maar kunt voor stellen. Nou ja ik zat naast Niall tv te kijken en hij werdt gebeld hij nam op en zei ' Ja.....Goed,waarom.... oh tuurlijk..........ja dat gaat.......Bye. 'Niall wie was dat' vraag ik Niall zegt 'oh de jongens komen morgen tot vrijdag logeren (morgen is in het verhaal zaterdag) ik ben echt heel blij dat ze komen want dan is mijn vriendje er ook bij. Ik spring op en maak een vreugdes dansje Niall kijkt me zo aan van Liv doe even normaal ik dan maar terug van sorry was het zo erg. Na nog 2 uur met Niall te hebben gepraat enzo je kent het wel kijk ik op mijn i-Phone en is het 1:48. 'Niall ik ga slapen sorry ik ben moe' ik geef hem een kus en ga naar boven. Ik krijg een sms van Liam 'Heey, Sunshine xLiam' 'hoi leuk dat juullie morgen komen xLiv'. Liam weet alles over mij alleen Niall ook mijn verleden. Ik trek een jogging aan en normaal wit bloesje, ik krijg weer een sms van Liam 'ja leuk he miss you xLiam' ik typ dan even 'Miss you to en ik ga slapen xLiv' en druk op verzenden. 30 seconden later krijg ik een sms terug van Liam er staat 'ok slaapwel we zijn er rond 3u'. Ik typ nog 'oke xLiv' en val in een diepe slaap.   

Secret pov

hoelang moet ik nog verbergen dat ik op Liv ben, ik wil Liv haar prins op het witte paard zijn. Maar Liam staat in de weg. 1 ding al ik zit ook in 1D dus is het moelijk dat ik niks laat merken. Maar ja morgen kom ik weer naar Liv en Niall. Ik haat Liam nou niet echt maar hij heeft liefde gepikt dus in die richting, ik mag hem nog als maat maar ja. Ik ga slapen.    

*Volgende morgen* 

Liv pov  

Ik wordt wakker van het felle zonlicht. Ik open mijn ogen en neem mijn gsm. Even code invoeren. Ik kijk op de klok er staat 11u, WOW, WHAT 11U. Shit shit shit shit shit. Ik ren de trap af en ga bij de tafel staan, ik prop een croissant in mijn mondt en vlucht terug naar boven ik neem mijn kleren.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 17, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Why? x One directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu