Ben selenatör

2 0 0
                                    

"Bu aşamayı geçen zaman," siz " "neden", "bu 'deli" diye bir rehabilitasyona gitti takip etmek Selena hayranı Selena sadece bir kız" söyleneni O an Bazı nedenlerden dolayı, "" iyi şarkı söylemiyor "" Bu "kötü kelimeler" dışarıda tutmak için biz bile ağzını pişirmeye sahip kelimelerdir ve öğretmen sınıfta terk ettiğinde o senin gibi bir kavga vardır. Eğer gerçekten sadece sadece boğaz var çelişmektedir birinin korkmamalı çünkü İşte ben de ağzını gerçekten kafamın geçer ne yazmak, ancak. Buraya: Başlangıç ​​Müziği bunun gibi çünkü sadece ben Selena sevmiyorum söylemek gerekir. Ben Selena, herkes için bir örnek olduğunu düşünüyorum cilt rengi, senin din, dilinize olsun. İyi şarkı söyleyen sadece bir kişi değil (bu sadece bir kişinin iyi şarkı söylüyor bir şarkıcı olduğunda benziyor) ama bir yalandır. Şarkıcı sadece nasıl şarkı söyleyeceğini bilmekle kalmaz, tamamlanması gerekir. Selena şarkı söylemekten başka, ihtiyacı olanlara yardımcı oluyor. Ancak örneklere ihtiyacınız varsa ... Ona zevkle söyleyeceğim. Hiçbir önyargısı yoktur, ünkü numaralandırılmış dernekler tarafından gönüllü olarak, diğerlerinden biraz daha bilinir, fakat hepsi aynı varoluş hissine sahiptir. Birçok kişi "gönüllü" kelimesini bilmemeli, fakat burada da açıklarım: ... gönüllü, yaptığı şey için ödül almadan bir şeye katkıda bulunan bir kişidir. Destekleyici ve iyi şarkı söylemenin yanı sıra, bir şarkıcı müzikten başka bir şey aramalıdır. Giysi, spor ayakkabıları, parfüm ve daha pek çok markayla ilişkilendirilir. Ayrıca yaptığı TV dizisi ya da filmlerle de ilgilenmelidir. Şimdi, en önemli şey kitlenizle çeşitli şekillerde etkileşimde bulunmaktır. Geziye ek olarak hayranlarınızla konuşmalısınız. Şahsen hayranlarıyla etkileşimden ayrı olarak, onun da instagram kraliçesi olduğunu söyleyebiliriz. Turunu bittiğini söyleyenler için o kadar iyi değil. Aldım, çünkü ihtiyacı vardı, Sel yazdığımız gibi şarkıcıyım, hepimiz gibi bir insan olarak görülüyor, bir robot değil. Depresyon ve kaygıdan muzdarip bir hastalığa yakalanmanın nasıl bir şey olduğunu zaten gördünüz ve bir gün bir kıtada olduğu bir tur yapıyor olmalısınız ve ertesi gün, bir zaman dilimiyle birlikte olduğu yere kadar tamamen yerdedir. Ama Selena'yı seviyorum, çünkü şarkıları bana ilham kaynağı oluyor.
Şimdi bana birçok kez söyledim, neden erkeklerden hoşlanmıyorsun, neden bir kızdan hoşlanıyorsun? Kendimi erkek gibi görmüyorum, Selena'dan hoşlanıyordum ve isterseniz benden nefret edemezsiniz.
Şarkıcılar hakkında konuşurken, şarkıcılara daha fazla kız çocuğu severim çünkü farklıdırlar, erkeklerden çok daha ilginç bir öyküye sahiptirler. Bitirmek için şimdi bana soracakları başka bir soru "Neden Selena'dan hayranın?" Ben sadece Selena hayranı değilim, selenatörüm. Öpücükler ve okumak için teşekkürler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 26, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ben selenatörHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin