Top 5

82 6 2
                                    

Ahoj lidi, tady Natt! Dnes jsem si na první top 5 připravila známější díla na wattpadu. Tudíž by o nich měl každý aspoň vědět.

První na seznamu tu je příběh s názvem: Shadow (girlxgirl)

Autor: Chloe-Black

Vraždí zlé muže a stále nosí masku. Všichni si myslí, že je mrtvá. Jednou se však něco stane a ona si u sebe nechá dívku, do které se později zamiluje.  Zajímavé, že? Pokud vás to zaujalo, tak určitě doporočuji přečíst.

A teď od vražd na chvíli pryč. Jako další tu mám totiž příběh: Neříkej mi princezno!

Autor: Amarasmile

Skyler- dívka se zábavnými kanadskými žerty a s velikou nenávistí vůči klukům.
Jay- kluk, který chce holky jen do postele. Kombinace těchto dvou vám přinese plno zábavy a i nadpisy jednotlivých kapitol vyvolají nejeden úsměv.

Další pecka se jmenuje: Jiná DNA

Autor: ---Tina---

A o čem to je? O tom, že díky vydařenému experimentu mají někteří lidé pozoruhodné schopnosti. Jaké? A jak takoví lidé žijí? Tak to vám prozradí hlavní hrdinka tohoto příběhu.

Máte rádi příběhy, které se odehrávají ve světě člověka s psychickou poruchou? Tak právě pro vás je příběh: Neusínej

Autor: Klariss24

Její matka spáchá sebevraždu a od té doby je celý její život naruby. Nechce spát, protože ví, že když usne, tak provede něco zlého. Nikdo jí nevěří. I z přátel se totiž stanou nepřátelé a většina lidí se jí začne vyhýbat.

A nakonec si dáme příběh: Hello <COMPETED>

Příběh začíná docela ošklivou smrtí jedné holky. Ona však v podobě ducha prahne po pomstě. Hledá ty, kteří mohou za její smrt. Není to však jednoduché. Do příběhu se zaplete i kluk, který pravidelně začal navštěvovat místo smrti oné holky. Označil ji za svou kamarádku. Jak se k tomu duch postaví a jak to nakonec skončí? No, tak to si zjistíte sami.

Tak to je pro dnešek vše, těším se na vás u dalšího top pět. Zatím bye!

Edit: (Btw neručím za to, že ty příběhy autor nesmaže. Třeba příběh Hello jsem zjistila, že autorka smazala)

Zajímavý WattpadKde žijí příběhy. Začni objevovat