Žily byly tři čičiny, Aneta, Julie, Natálie. Osud je k sobě táhl, jako jabko k hrušce a k švestce. A je to tu... nastal ten osudný moment. Ano, chce se nám kakat. Společně se na sebe podíváme a kývneme si hlavou na souhlas. ,,Chce se mi." promluví jako první Julie. ,,Jdeme?" zeptá se s nejistotou Aneta. Holky si začali obouvat boty, to znamenalo jediné, jdou kakat! Rychle vyběhneme z chatky a bežíme rychleji, než Usain Bolt. Když přibehneme ve stresu hledame utěrák až ho najdeme je TO tu holky !! Macek se probouzí!!!!! Teda az po tom co pustím písničku. Julie si z kapsy vytáhne telefon a mezitím Aneta a Natálie volají ,,Dělej pusť to! Už to dlouho nevydržíme!" Julie ve stresu nemůže najít náš kakací song. Náhle se po celé místnosti rozlehla píseň, Black and yellow. V ten moment už bobky v klidu padali do záchodu. Až bude po všem, domlouváme se kdy už vylezem z kabinek. A v ten moment už máme všechny dobrou náladu, takže jsme zase Ftipý jako vždycky. Společně si povíme jak těžké to bylo. A společně příjdeme na to jak těžké kakání je!
A tímhle končí příprava na dlouhou cestu, protože naši macci už putují potrubím do nějaké žumpy.Konec našeho příběhu, doufáme, že se vám líbil....byl vymyšlený ze srdíčka! ❤💩
Spoluautoři: julinkap💩❤
None143 💩❤Kdyžtak nám dejte follow, díky ❤❤❤😂
PS. K příběhu si pusťte písničku, kterou máte nahoře v médiích! 😏😉