Zaman ilerliyodu ve duydugum garip sesleri daha sık duymaya basliyordum kimse yardım edemiyordu bana aylarca doktorlara gittim herbiri bana uyku hapı yada saçma ilaçlar verdi hiçbiri ise yaramadı psikolojik gitgide mahvoluyordu kaç psikiyatriste gittim hiçkimse yardım edemedi sanki birşeyler görüyordum ama tam emin olamıyorum napicami bilemiyordum bu durumdan arkadaşıma bahsettim bana bi hoca önerdi ama benim isim hacilik hocalık değildi Allah'a sığınıp her gece o korkuyla uyumaya çalışıyordum çoğu gece uykusuz kalıp saçlarımı yoluyodum evden dışarı çıkamaz oldum her seferinde evde tek olmaktan korksamda dışarıda insanların garip bakislarindan daha iyi olduğunu düşünür olmuştum napicaktim şimdi herkesten kaçıp bu evde bu seslerlemi ölucektim kimse yardım edemezken ben kime yardım edecektim herkes bana acıyan bakışlarla korkan bakışlarla bakmiyo gibi hissediyorum kapı çalınca acmiyodum ama bu şekilde daha fazla kacamiycami biliyodum ne kadar kalmıştı ölümüne ne yapmalıyım kim yardım edicek derken arkadaşımın bahsettiği hocayı aradım buraya gelmesini rica ettim o da kırmadı geldi bana musallat olduklarını söyledi muska yaptı ve bunu çıkarmaması söyledi uzun zamandır sesler duymaz oldum eski hayatıma geri döndüm kaçırdığım günleri telafi ettim takı o güne kadar 5 ay geçti ve ben muskami kaybetmiştim tekrardan duymaya başladım ama hiç aldırış etmedim gitgide daha fazlalasiyodu bu sesler tekrar eski halime geri dönmekten korktum ama elimden hic ise gelmiyordu neden ben ben naptim ki onlara bazı geceler uykudan boğularak uyanıyorum bağırmak istiyordum ama sesim çıkmıyordu...
Begenirseniz devamı gelicek