1.Bölüm

389 21 4
                                    

Size oyuncuları tanıtıyım,
Kerem sayar
Zeynep yılmaz

Bugun benim için her zamanki gibi sıradan bir gündü her nakadar Babalar günü olsa da bir önemi yoktu benim için baba bile demek istemediğim. o adam annem hamileyken onu terkedip gitmişti.

Şuan 17 yaşındayım ama o adamı hiç görmadim tanımdaım tanımakta istemem bugün'ün bir özeli yoktu benim için.

Her zamanki gibi yataktan kalkıp aşağıya indiğimde annem kavaltıyı hazırlıyordu arkasından sesizce yaklaşıp yanağına bir öpücük kondurdum.

+(Z)-günaydın Annecim.

(D)-Günaydın tatlım.

Kavaltımı yaptıktan sonra yukarı çıkıp hazırlanmaya başladım, dolabımdan bordo bülüzümü ve siyah dizleri yırtık pantolonumu giydikten sonra bordo ruşumu sürdüm remende sürdükten sonra aşağıya indim.

+(Z)-Annecim gözdeyle buluşacaz. geç olmadan evde olurum.

+(D)-Tamam tatlım.

Gözde benim en yakın arkadaşım O hep yanımdaydı  iyi gün dostu tek değil kötu gün dostuydu'da.

Evden çıktım gözdeyle herzaman birlikte gitiğimiz****Cafe ye doğru yürüyordum. Cafe ye az kala önüme bir motorsiklet(!)çıktı neye uğradığıma şaşırdım.

+(Z)-Noluyo yaa ezseydiniz.

-(K)+Pardon.

+(Z)-pardon,mu ya az kalsaydı ezsiyodun beni. pardon mu diyosun.

-(K)+Ne diyim özür dilememi bekliyorsan çok beklersin her neyse çok acelem var iyisin işte bir şeyin yok..

Diyip gaza bastı ya arkasından bağırdım ama durmadı öküz neyse Cafe ye geldim sonunda içeri girdiğimde gözde masada beni bekliyordu yanına gitim.

+(G)-Naber knk nerdesin ya!!

Gözdeye başıma gelenleri anlatım 30 Dk oturduktan sonra hesabı ödeyip Cefe den cıktık gözde bana babasına alacağı hedyeyi anlatırken ben ise onu dinliyordum o an 10 saniye bile olsa o adamı düşündüm ama bian kendine gel zeynep dedim sen daha doğmadan anneni terk eden o adamı düşünme16 yıl nasıl düşünmediysem bu yılda düşünmicen. Dedim kendi kendime,

Saat 6:30 olmuştu saatin nasıl geçtiğini anlamamıştık gözdeyle vedalaştıktan sonra eve doğru geliyodum.

İçeri girdiğimde annem telefonla bağırarak biriyle konuşuyordu kapının sesini duyunca telefonu kapatı (Acaba kimdi?) o merakla anneme kiminle konuştuğunu sordum? .

+(D)-şey kızım bir arkadaşımdı

+(Z)-anne neden bağırıyodun pekii

Boşver kızım diyip içeri girdi ama hiç inandırıcı gelmiyordu gece yatğıma girdiğimde bile annemin kime neden o şekilde bağırdığını düşünüyordum .

Sabah uyandığımda aşağa inip annemin odasına yavaş adımlarla girdik  annem uyuyordu hemen telefonundan son aramalara baktığmda YİĞİT diye biriyle konuşmuş.

Psikopat AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin