O nu itmek istiyordum ama kolum ayağım titriyodu . Dudaklarımı hisetmiyordum kendimi bok gibi hisediyordum çünkü ilk defa bir erkek beni öpmüştü nefes alamıyodum okadar şidetli öpüyorduki benim gücüm onu itmeye yetmiyordu. Her itişimde belime daha fazla sarılıyordu beni kendine yaklaştırıyordu . Nefes almak için beni bıraktı okadar derin bakıyorduki gözlerimin içine o an tepki bile veremedim durdum yerde kaldım öylece.
(K)-sana hiç bişey yapamasın demiştim!
Şeytanca gülüp giti kendime gelmem uZun sürdü.
(Z)- he....heyyyy durr psikopat sen kendini ne sanıyorsun yaaa off öküz beni takmadı bile
Keremin Ağzından:
Bizim karşı sınıftaki ibne bana ters yapmıştı beni polise şikayet etmişti.bende bunu duyunca ders mers dinlemedim çıktım sınıftan can la bora da benimle geldi onlara kadir ibnesini okulun arkasına getirmelerini söyledim.
Onlar gelince ben ani refleksle kadirin karnına tekmeyi geçirdim yere yığılınca üstüne çıkıp yumrukladım küfür edince cebimdeki pıçağı alıp boynuna bir çizik atım arkadan bi ses gelince arkama bi döndümki o kız ordaydı benden ve elimdeki pıçaktan çok korkmuştu üzerine gitmemle daha çok korkuyordu ona yaklaşınca titreyerek konuşmaya başladı bende onu öptüm neden öptüm onuda bilmiyorum. Tek bildiğim şey o kızın dudaklarında enfes bir tat vardı bırakamiyordum .
O gözlerini hafifçe kapatınca daha şidetli öpmeye başladım ama yine bana karşılık vermedi nefes almak için bıraktım benim onun dudaklarından ayrılmamla gözlerini hafifçe açıtı hiç bişey demedi yapmadı oldu yerde donup kaldı kulağına eğilip fısıldadım.
(SANA HİÇ BİRŞEY YAPAMASIN DEMİŞTİM)Diyip sırıtıp sınıfa döndüm.
(Z)- kendime geldikten sonra hızlı adımlarla sınıfa doğru gidiyordum ilk iki kat çıktıktan sonra o psikopat keremi gördüm ya allahım bana bakıp mal gibi gülüyrdu onun azını burnunu kırmak istiyordum onun yanına gidip ani refleksls tokat atım! Bütün okul bize bakıyordu ama ben kendimi tutamamıştım o kim ya beni öpüyoor.
(K)- Napiyon kızım sen sen kim sin lan bana tokat atıyorsun hemde benim okulumda bukadar insanın yanında gebertirim kızım senii .
Üzerime gelince araya arkadaşları girdi ben de bağırmaya başladım
(Z)- s...sen kimsin yaa beni öpüyorsun hee kendini ne sanıyorsun he okulun sahibisin zengin sin diye her istediğini yapacağınımı sanıyorsun psikopat herif .
Yağmur ağzımı kapatıp beni sakinleştirmeye çalışıyordu ben sakin leştikten sonra lavaboya gittim o sırada o psikopat kolumu tutup beni lavaboya koyup kapıyıkapatı .
(Z)- n..napıyorsun salak.
(K)- sana bişey tek diyip gidecem. SANA O ATIĞIN TOKATIN BEDELİNİ ÇOK KÖTÜ ÖDETECEM.
Zeynep yılmaz. kork benden!Saçma sapan konuştuktan sonra beni itip çıktı lavabodan ( salak beni korkutacağını sanıyo psikopat salak neyse onu takmadım bile lavabodan çıktığımda karşımda o babam olacak herifi gördüm.
(Z)- Ne! Oldu neden geldin!
(C)- Erkan la bişey görüştüm seni görmeden gitmiyim dedim.
(Z)- iyi gördün gide bilirsin !
(C)- okulda benle düzgün konuş KIZIM!
(Z)- Ta..tamam BABA'CIM.
Nefret ediyorum senden bugun ona ilk defa baba demiştimm hiç bişey olmamış gibi davranması beni çok sinirlendiriyo yaa son zilin çalmasıyla çantamı alıp sınıftan çıktım
.
Ferit ağbey kapıda beni bekliyordu arabaya bindim eve doğru yola çıktık ve sonunda eve geldik tam içeri girdim salondan gelen bağırışma sesine gitiğimde annemi gördüm buraya gelmişti çok mutlu olmuştum tam salona gidecektimki o adam anneme yüksek bir ses tonuyla Eyer kızımla aram düzelmese beni hiç sevmese ozaman ona gerçeyi herşeyi anlatacam. Onu babasından nasıl mağrum etiğini benden nasıl kaçırdığını anlatacam demet dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Aşık
General FictionYürüyordum, yine evden kacmıştım. bu sefer geri dönüşü olmıyacaktı ve ben kendimi kaybedicektim. +Kerem sen iiğrenç bir psikopatsın!!!! -Kimse iyi olduğumu söylemedi zaten, seni küçük aptal ! +Neyse ne bırak beni ! -Cezani çekeceksin, okulun onu...