05:34
Anyukám megint megver de most apa is ott van. Visszajött és még köszöni sem köszönt. Amikor látja,hogy anya nem olyan erős segít neki.
És felébredek izadtan. Ez csak egy álom volt. Mivel nem tudok már visszaaludni kimegyek és sétálok az erdőben.
Kiskoromban nagyon sokat voltunk itt így jobban ismertem az erdőt ,mint a saját tenyeremet.
-Gyere kislányom mutatok egy szép helyet.-mondta apa és megfogtam a kezét.
Minden lépését figyeltem , hogy ha máskor is jönni akarok akkor tudjam merre van a hely.
Amikor megérkeztünk egy tisztáson voltunk ahol voltak virágok és a közepén egy gyönyörű tó volt.
-Apa, ez nagyon szép.
-Ugye? Gyere fürdeni.-mondta és behúzott a tóba ruhástúl.
-Anya ki lesz akadva ,hogy vizes lett a ruhánk-mondtam nevetve.
-Majd azt mondom esett az eső.
-Oké.
Még sokat fürödtünk, utána kimentünk és eldöntötünk,hogy csinálunk egy faházat.
Apa asztalos volt így viszonylag gyorsan készen lett a ház. Habár kellett hozzá pár nap. De miközben csináltunk nagyon jól összehangolodtunk.
Aztán elkezdtem meghízni már nem voltunk sokat együtt. Senkinek se dicsekedett velem undorodva nézett rám. Egy szóval megutált.
Miközben visszaemlékeztem elértem arra a helyre.
Most mindenki azt hiszi, hogy ugyanolyan gyönyörű volt mint régen. De nem. A virágok elszáradtak és a tó piszkos volt. Ebben a vízben már nem lehet fürödni. A hely meg váltotózott. Szomorúan ültem le a száraz fűbe.
Miután apa megutált sokat voltam itt. Ez volt az utolsó emlékem apával még mielőtt dagadt lettem. 12 éves voltam. Azóta utál.
10:27
Indultam vissza a faházhoz. Mivel közel volt a ház gyorsan odaértem. Jack már felébredt.
-Jó reggelt. Hol voltál?-kérdezte Jack.
-Csak körül néztem az erdőben. Arra gondoltam elmehetnénk vásárolni. Mivel karácsony lesz egy nap múlva.
-Oké.
12:08
A plázban vagyunk egy finom mekizés után egy boltba mentem ahol sok minden dolog van. Találtam neki egy polót ami régóta tetszik neki meg a kedvenc bandájának az egyik albumát.
A nap további részében semmi izgalmas nem történt.
Remélem tetszikés bocsi hogy keson hoztam a reszt csak nyaralni voltam.