Selin Akay
Yine bu evde bu dört duvarın arasında kapalıyım . Babam yani malesef baba demek zorunda olduğum adam kapadı beni buraya . Işıksız bir yerdi burası . Oturup düşünmeye başladım hayatımı! Annem benim meleğim bu lanet adam yüzünden ben doğduktan sonra intihar etmişti. O adam beni suçluyordu odalara kapatıyordu bazen içincede dövüyordu . Beni 1 sene önce okuldan aldı . Ben her nekadar istemesemde.Ben çok iyi bir üniversite öğrencisiyken Yani daha 2. Sınıfa giderken beni okuldan aldı . Eve kapattı . İşte bu adamdan nefret etme sebeplerim . Ben Selin Akay benim hayatım her ne kadar hayat denmesede böyle bir hayatım vardı . Bazen bu küçük apartmandan kaçmak istiyordum . Kendimi yavaşça uykunun kollarına teslim ettim .
2 saat sonra
Yavaşça gözlerimi açtım . Belim ayırıyordu. Yavaşça kapı açıldı demekki cezam bitti . Hemen burdan çıktım . O sırada dış kapının kapanıp kilitlenme sesini duydum . İlk önce sıcak bir duş almam lazımdı . Duşumu aldıktan sonra kıyafetlerimi giydim ve yemek hazırladım bi tabak yedim . Ve koltuğa oturup film izledim . Uykum gelmeye başladı . Kalkıp odama gitmek istedim ama olmadı gözlerim kapandı .
Saat 10.00
Kafamı gürültülü bir sese kaldırdım . Kapı kapandı o adam girdi . İçmişti zor ayakta duruyordu . Bana doğru geldi . Korkup geri ilerlemeye başladım. Ama o geldi . Ve bana tokat attı . Dengemi kaybedip yere düştüm . Beni tekmeledi . Ama sesim çıkmadı . Bağırıyordu senin yüZünden diye . Yerde yatıyordum kalkmaya gücüm yetmiyordu . O sırada kapının kapanma sesini duydum . Kendimi toparlayıp kalkmaya çalıştım ama bir inleme kaçtı ağzımdan . Yavaşça odama girdim . Kapıyı kilitledim gelebilirdi . Duvarın dibine çöktüm ve her zaman ki gibi ağlamaya başladım .
Merhaba ben bir süredir kitap yazamıyordum ve geldim. Öncelikle ben vote ve yorumlara değer veriyorum . Vote ve yorum verirseniz mutlu olurum . Okul başlıyor öyle kesin gün veremem yb diye ama yazmaya çalışacağım . Beni yorumlarınızla yine mutlulandırın sevgiler ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtarıcım
FanfictionKAPAKTASARIMI : JOJOYAYNEVİ "Bu kıza bir daha dokunamıyacaksın anladınmı beni " *** "Teşekkür ederim abi " "Bana abi deme " "Neden" "Aramızda 3 yaş fark var ufaklık" "Sende bana ufaklık deme ozaman " "Ama sen ufaklıksın " Benim ufaklığım