hoofdstuk 8

38 5 3
                                    

Ik spande mijn spieren en ...

Moon

een rode wolf sprong op de haas. Ik gromde dat was mijn prooi. De wolf keek naar mij en haar ogen werden groot. 'Dat is mijn prooi' gromde ik. Ze keek naar me. Ik ontblote mijn tanden 'wat doe je in mijn terri ...' ik stopte met spreken toen ik een pup hoorde. Ik rende naar de pup en keek ernaar het was een goudbruine pup en ze had wel iets weg van die rode wolf. Ik keek naar de rode wolf die angstig naar mij keek 'doe honing niks aub je mag de prooi hebben maar doe haar niks'. Ik bekeen haar ze was heel mager en de pup ook. 'Eet die prooi op je hebt het nodig' ik bekeek haar. Ze keek naar me en at van de prooi al snel verslond ze het. 'Hoe heten jullie' vroeg ik. De rode wolf keek op 'ik ben zana en dat is mijn pup honing' zei ze nadat de prooi op was. 'Ok ik ben moon jullie kunnen in mijn pack komen als jullie willen ik ben een nieuwe pack aan het opstarten' stelde ik voor. Zana dacht na 'dat is een goed idee' zei ze uiteindelijk. Ik knikte en ging terug naar het meer en liet het moederhol zien 'hier mogen jullie slapen' zana installeerde zich. Ik stapte naar mijn hol brownie kwam op me afgelopen. Ik keek naar hem 'is er iets'. Hij knikte 'sky, ze is nergens te vinden'.

Zana in de media
hey, het spijt me dat ik zo lang niet hebben kunnen publiceren maar om een paar prive omsgandigheden ging dat niet. Ik heb ook besloten om mijn vaste upload dagen te zetten op zondag en woensdag als ik dan niet upload zal ik dat op een andere dag doen.

Schrijf zeker een reactie en je kunt nog altijd een nieuwe wolf opgeven.

a story about a wolf (Dutch)(NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu