Impreza z okazji zakończenia roku. Uczniowie bawią się i tańczą. W tym tłumie jest jedna osoba nie będąca uczniem. Wade Wilson. Zawodowy najemnik, znany jako Deadpool. Jednak nie dostał zlecenia na kogokolwiek z tego miejsca. Nie jest tu bo musi, a dlatego, że chce. I ze względu na pewnego chłopaka. Peter Parker, będący Spider-Manem. Obaj wiedzą o sobie i o tym kim są. Jak się poznali? O tym kiedy indziej. Wilson zlokalizował wzrokiem Parkera i wstał ze swojego miejsca, po czym poszedł w kierunku chłopaka. Peter zauważył Wade'a i szybkim krokiem pokonał dzielącą ich odległość.
- Co tu robisz? - spytał.
- Wpadłem odwiedzić swojego chłopaka, to źle? - Wade odpowiedział pytaniem na pytanie.
Peter już chciał odpowiedzieć, kiedy dotarł do niego sens słów wypowiedzianych przez najemnika. Przecież nie byli parą, a przyjaciółmi. Chyba, że Wilson uważał inaczej.
- Ch-chłopaka? - zapytał zszokowany Peter. - od kiedy my...
- Długa historia - przerwał mu Wade.
Najemnik zrobił coś, czego człowiek pająk się nie spodziewał. Zbliżył się do niego i przy wszystkich uczniach pocałował go. Sytuację tę zauważyło wielu, jednak najszybciej zareagował Flash. On i Peter niezbyt się lubili.
- Ej, słuchajcie! - zaczął - Parker jest gejem!
Flash zaczął się śmiać. Chłopak był dość popularny, przez co do śmiechu dołączyła pokaźna grupa osób. Niektórzy tylko patrzyli. Jedni z rozbawieniem, drudzy z politowaniem, a kilka osób, które możnaby policzyć na palcach jednej ręki spoglądało na Petera ze zrozumieniem. Wilson za to miał ochotę wyciągnąć broń, pistolet, który zawsze miał przy sobie, jednak nie zrobił tego. Podszedł do Flasha. Ten natychmiast przestał się śmiać.
- Przeszkadza ci to? - spytał groźnym tonem. - bo jeśli tak, mogę ci pokazać co robię z ludźmi, którzy mnie zdenerwują
- Raany, nie bulwersuj się tak - Flash odszedł w swoją stronę.
Wade odwrócił się do Petera i chwycił go za rękę.
- Join me dance with the dead... - powiedział cicho i pociągnął Parkera na parkiet.
------------------
Taki przedwczesny prezent urodzinowy dla Batman_Jestem. Wszystkiego najlepszego! ❤
CZYTASZ
Dance With The Dead - Spideypool One-Shot
FanfictionTaniec ze śmiercią. One-Shot pisany w nocy. Przepraszam za wszystkie błędy, a wiadomo, że takowe się pojawią. Nowa okładka także by @Batman_Jestem ❤ Inspiracją do Shota była piosenka Dance with the Dead zespołu Get Scared.