1.Bölüm-18 Yaş

5.6K 103 26
                                    

'Herkeze selam İsmim ayla, 18 yaşındayım yani gireli 2 ay oldu ah bu yeni yaşım bana ne tür şeyler getiricek hiçbir fikrim yok.Neyse devam edeyim lise sona gidiyorum, Ailemin tek kızıyım.Her ne kadar aile denilirse.Babam beni erkenden evlendirme peşinde, herşeyimi Hazırlamış evden çıkarken Babamın sesi Durdum.

"Akşam eve erken gelTalibin var dedi." Piç gülüşüyle.Bişey söylemeden çıktım.Ne diyebilirdimki!

Okul sonrası

Eve geldim, dikkat kapısı açmadan önce dikkatimi çekti.Boşver diyerek içeri girdim.Kapıyı açtığımdan iki kişi vardı,biri babam yaşlarında diğeri 20'li yaşlarında gibiydi:

"Kızımız bu mu?" dedi Babam yaşındaki.

"Evet evet!" Babam pislik adam olacak sevinçle .

"Anlamadım!" Dedim üste çıkmaya çalışarak.

"Bak kocanla tanıştırayım seni, Evleneceksin gelinim!" dedi o adam.

"Pardon beyefendi Ben evlenmek istemiyorum, bu pislik babam senin aklınızı çelmiştir, ben için evlenmiyorum, benim bir geleceğim var okuyacağım" dedim.Annemde gözleri dolmuş ağlamamak için kendini zor tutuyordu.

"Okursun kolejdede okursun, ama evlen benimle."  edi Babam yaşındaki adamın yanındaki 20'li yaşındaki adam.Ne yani  bu Taşlamı evlenecektim.Uff ne saçmalıyorum ben.

"İstemez" diyerek dışarı çıkacaktımki.babam olacak adam.

"Çıkarsan bidaha giremezsin Bu eve hiçbir eve, kalırsan da bu ayaz beyefendiyle evleneceksin."

'Haklıydı lanet olsunki, gidecek yokyerim yoktu, bi teyzem vardı o da Almanyadaydı.Bunları düşünmeyi bırakıp, tekrar salona girdim.Olumlu anlamda başımı salladım, en azından okula devam edicektim.

"Eee o zaman hazırlıklar başlasın!" dedi,sizce kim dedi,Piç father yani babam.Allahım sen benim keçilerime mukayyet ol!

"Tabii baba!" Dedi Evleceğim adamım yani, ayın bildiğim kadarıyla ayaz,Benim babam ne ara onun babası oldu amq.

2 gün sonra

Bu iki gün içinde nişan fln yapıldı,Bugünde Düğün var,Bu arada Ayaz denilen müstakbel kocacım 26 yaşındaymış,Yuhh bee!Para için Neler yapıyor insanlar.

Bu iki gün içinde nişan fln yapıldı,Bugünde Düğün var,Bu arada Ayaz denilen müstakbel kocacım 26 yaşındaymış,Yuhh bee!Para için Neler yapıyor insanlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu gördüğünüzde gelinliğim, bu kadar güzel takmayın insan ne de olsa hayatta Bir defa evleniyor.dimi? Neyse saçlarımı da kuaför yapmışlardı sonra da makyaj isini kendime bıraktım.10 dakika sonra kendimi süzdüm çok güzeldim.Daha Sonra kapı açıldı.İçeri giren tahmin edin kim? Ayaz Pisliği.

"Nerdesin kızım sen, herkez bizi bekliyor." Dedi Bir yandanda beni süzüyordu.

"Tamam" diyerek.Koluna hafiften girdim.Ve merdivenlerden inat Başladık.Yeni Hayat bekle beni! 

Mafya EvliliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin