1

30 4 1
                                    

1 Ο Μάικλ Κρόουνερ γεννήθηκε σε μια μικρομεσαία οικογένεια, η οποία διαπνεόταν από ευγενείς βλέψεις  για οικονομική άνοδο. Μόνος γιός και μοναδικό τέκνο, άρα και κληρονόμος, συνεχιστής. Μεγάλωσε σε αυστηρό περιβάλλον με σωστές αρχές.

  Προορισμένος για επιχειρηματίας, παρά τα όνειρα του ιδίου να γίνει γιατρός. ‘Ευγενές επάγγελμα και με κύρος, αλλά πότε θα γίνουμε πλούσιοι;’ Σπούδασε στο καλύτερο πανεπιστήμιο οικονομικά και διοίκηση επιχειρήσεων, μιλούσε πέντε γλώσσες. Αγγλικά φυσικά. Γερμανικά, για την αυστηρότητα. Λατινικά, για να γνωρίζει, έστω μερικώς, στο σύνολο τους τις λατινογενείς γλώσσες, στο πνεύμα της οικονομίας του αποθηκευτικού χώρου στον εγκέφαλο. Ιαπωνικά, λόγω της εμπορικής, οικονομικής, βιομηχανικής ανάπτυξης της χώρας. Τέλος, αρχαία ελληνικά, λόγω της σπουδαιότητας της αρχαίας διανόησης, τα Ομηρικά έπη, την Πολιτεία, τα Ηθικά Νικομάχεια, και φυσικά, καθώς ήταν η τελευταία λέξη της μόδας στους υψηλούς κύκλους που συναναστρέφονταν οικογενειακός.

  Ακολουθούσε αυστηρή διατροφή από τα δεκατρία του, ενώ πριν τον έτρεφε η Γερμανίδα γκουβερνάντα του, η οποία δεν χρειαζόταν στην πραγματικότητα, μιας και η μητέρα του δούλευε από το σπίτι ως δικαστικός γραφολόγος, όμως προσέδιδε στο κύρος και στο φαινομενικό αρχοντισμό που ήθελαν να διαπνέει την εικόνα και το όνομα της οικογένειας τους. Ακόμα κι αν η αχρείαστη γκουβερνάντα στένευε τα οικονομικά τους, έδινε ώθηση στο φαίνεσθε της οικογένειας.

  Ακόμα, πήγαινε τρείς φορές την εβδομάδα στο γυμναστήριο, αυστηρά για δύο ώρες, εφτά με εννιά, για να μην διακόπτει το τσάι των πέντε ακριβώς. Έπαιρνε κάθε Κυριακή το τσάι με τους γονείς του στο αίθριο του σπιτιού τους, που είχαν φτιάξει μετά από πολυετή οικονομία σε αγγλικό στυλ.

  Επιπλέον, κάθε Κυριακή, τους έβλεπε στην λειτουργία της ενορίας που παρακολουθούσαν ανελλιπώς από τα μικράτα του, παρότι άθεοι. Αυτό, διότι για αυτούς ήταν περισσότερο κοινωνική συνεύρεση, παρά θεία ώρα. Την ίδια άποψη πάντως φαίνεται πως είχε και ο παπάς της ενορίας τους, φωτισμένος άνθρωπος, ο οποίος σε κάθε Κυριακάτικη λειτουργία παρουσιαζόταν ιδιαίτερα προσεγμένος, πρόσεχε τις κορώνες του στους ψαλμούς και χαιρετούσε τους πλούσιους και επιφανείς που παρευρίσκοντο και αυτοί κάθε Κυριακή στη λειτουργία του. Ερχόμενος, αλλά και φεύγοντας, φορούσε γυαλιά μάρκας τα οποία επιδείκνυε διακριτικώς και φεύγοντας δεν ξεχνούσε ποτέ να πάρει μαζί του το φιλόπτωχο ταμείο, ώστε.. να το μοιράσει στους απόρους. Συνήθιζε άλλωστε να λέει σε άπταιστα Αρχαία Ελληνικά ‘Αι αμναί του κυρίου θα χορτάσουν, αφού ο ίδιος ο κύριός τους θα χορτάσει  τον εαυτόν  του, ώστε ύστερα να μεριμνήσει και δια την ίδιον ευτυχία τους.’ Και όλοι ένευαν καταφατικά και θεοσεβούμενα, θαυμάζοντας τις γνώσεις και τις σοφίες του, είτε τελικά αυτές υπήρχαν, είτε όχι. Ποιος όμως θα τολμούσε να τον διορθώσει;

  Για να γυρίσουμε στον Κρόουνερ όμως, στην προσωπική του ζωή είχε γνωρίσει πάμπολλες επιφανείς νύφες, οι οποίες όμως ¨ξεγλιστρούσαν¨ απ’ τα χέρια της οικογένειάς τους, μόλις για μήνες, καθώς όλες τις ζητούσαν εξίσου επιφανείς, χωρίς να προλάβουν να κάνουν προσφορά οι Κρόουνερ και να τις ¨καπαρώσουν¨.

  Οι ερωτικές  του επαφές δεν ήταν συχνές, μα πάντα συνέβαιναν σε συνεργασία με επιφανείς οίκους και καλοπληρωμένες καλλονές. Με τον τρόπο αυτό, ο ίδιος, αλλά κυρίως η οικογένειά του, εξασφάλιζαν την μη εμπλοκή τους σε δυσάρεστες καταστάσεις, όπως ένα ανεπιθύμητο τέκνο, αρρώστια από αυτές που πλήττουν το ανοσοβιολογικό, ή χειρότερα από αυτές που πλήττουν την καρδιά όπως ανεπιθύμητα αισθήματα, σαν τον έρωτα και τα συναφή ενοχλητικά παρεπόμενα αυτού.

  Στον εργασιακό τομέα, στα εικοσιπέντε του είχε ήδη καταλάβει ηγετική θέση σε επιφανή εταιρία, προκαλώντας συνεπάγωγα τη χαρά του οίκου του, και επιβουλευόμενοι πλέον τον πρόωρο θάνατο του προϊσταμένου του, ή έστω την εξίσου πρόωρη συνταξιοδότηση του, με σκοπό ο υιός τους να αναλάβει τη θέση του, φέρνοντάς τους έτσι ένα βήμα πιο κοντά στην οικονομική και κοινωνική άνοδο που τόσο επιθυμούσαν.

  Στα εικοσιοκτώ του, έχοντας επιτύχει και αυτό, χάρη στην πρόωρη συνταξιοδότηση τελικά του προϊσταμένου του, είχε φτάσει στην ανώτατη θέση της εταιρίας του. Τώρα, τους απέμενε μόνο η ανακήρυξή του σε επίσημο συνεργάτη, η εξαγορά στη συνέχεια των υπολοίπων και τέλος, η ολοκληρωτική ηγεσία της εταιρίας και της φίρμας, με φιλοδοξίες επέκτασης..

  Για τώρα, με τον επιπλέον μισθό, αρκέστηκαν στο να αγοράσουν αριστοκρατικό εξοχικό σε περιοχή γνωστή για την παρουσία και άλλων εξοχικών κατοικιών πλουσίων, ευγενών, επιφανών, ακόμη και γαλαζοαίματων.

  Όλα έβαιναν καλώς για την καθόλα αγαπημένη, μα απάνθρωπα τυποποιημένη οικογένεια Κρόουνερ. Η επικείμενη επιτυχία τους φαινόταν να πλησιάζει ταχέως.

  

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 30, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Santo NicolaWhere stories live. Discover now