labakas draudzenes.

25 1 0
                                    

Pēc 4.kl. mums ar paulu pie bff pienaca vēl viena meitene, viņu sauca una un viņa visu sabojaja.vina izjauca mūsu bff.es biju tik dusmiga un pametu manu bff vai citadāk sakot paulu ar unu.taja pašā brīdī 4.kl. sākot atnaca jauna meitene viņu sauca evija un viņa mekleja bff un viņa atrada savu bff vardā evelina .protams pec 1ned.vina pameta savu bff deļ manis jo es pie evijas aizgaju ciemos un viņai bija tik dauz kopīga ar mani ka paulai ar mani ,un mes bijām bff bet vina mani uzskatija kā joku un es sabijos un vairs negribeju ar vinu but bff .nakosaja diena es evijai pateicu ka   negribēju but ar vinu bff ,vina sadusmojas un aizkreja tad es pie viņas aizgāju un pateicu ka es tā negribēju bet pie sevis es negribēju būt ar eviju bff .nakosaja diena es biju ciemos pie bellas un vinas dviņu māsas Saras .bella gribeja man kautko jautāt bet vina aizskreja un pec dazam min.atnaca un prasija vai es negribu but vinas bff un bella uz reiz aizkreja pec tam vina izstastija savu stastu ka vinas bff pameta vinu un man bija tik gruti jo evijai es nevareju pateikt ka es vairs negribeju but ar vinu bff jo vina uz reiz sadusmosies.bet bella teica ka tā ir mana dzīve un es nolemšu ko man darīt nevis viņai tape es piekritu un nakosaja diena pateicu evijai ka negribu but vinas bff.

labako draudzeņu stāsts.Where stories live. Discover now