01

8.8K 438 44
                                    

01

Sunt așezată pe locul din spate al mașinii cu valiza mea neagră lângă mine .Ambii bărbați stau în față momăind cuvinte pe care nu le-am putut înțelege.Șoptind cuvinte încolo și încoace ,știu că ei vorbesc încet ca eu să nu îi pot auzi.Sincer,nu că mi-ar păsa.Vreau doar să merg acasă.Nu acasă în apartamentul prost cu mama mea rănită,înapoi în America.Înainte de incident.

”Și,uh copile-” Șoferul mă distrage din gândurile mele.

”Nu sunt copi” Îi vorbesc.El îmi dă o privire în oglingă înainte să se uite din nou la mine.

”Nu știu ce dracului ești,și mai bine nu ai să folosești tonul acesta cu Styles” Mormăie.Îmi dau ochi peste cap nepăsându-mi ce spune.

”Mă rog” Murmur ”Oricum,unde merg” Întreb.Nu înțeleg ce se întâmplă,am văzut mulți oameni luați pentru că nu au respectat regulile lui .Mulți au fost duși la  temnița imperiului.Dar nu am înțeles ce am făcut greșit.Nu am nici un motiv să fiu aici.Și ei evident că mă duc în altă parte.

”Styles” Omul de pe locul pasagerului vorbește.El nici nu s-a sinchisit să se uite la mine,dar își menține privirea pe geam.

”De ce?Care-” Am fost întreruptă de bărbat.

”Nu știm” Țipă făcându-mă să sar de pe locul meu și să tremur  și mai tare pe locul din spate al mașinii. ”Noi am încercat să ne dăm seama,dar sincer nu știm.” Șoptește.Nu văd de ce este așa supărat.Nu e ca și cum l-aș ști.

”Nu mai vorbi Z,nu vrem să îi spunem prea multe,Styles se poate supăra.Și oricum,dacă ai alte întrebări salvează-le pentru Styles.” Șoferul vorbește calm.

Am decis să mă opresc din a mai vorbi ,gânditul ar fi cel mai bun pentru mine.Dar mintea mea este plină cu  toate gândurile cu ce se poate întâmpla.Oameni nu sunt doar duși la Styles.Rar oamenii îl văd.

restul drumului a fost silențios.Eram încă în hainele de la școală,considerând că asta era ce purtam când oamenii aceștia au venit să mă ia.

M-am uitat la hainele mele,uram uniformele școlare.Urăsc faptul că Maestrul Styles ne-a forțat să le avem.Am tras fusta  încercând să îmi  acopăr picioarele.Mama nu și-a putut permite una nouă pentru noul an școlar și am purtat-o pe cea de anul trecut.Noroc că nu am crescut atât de mult.Uniformele sunt destul de simple.O fustă neagră,cămașă albă,jampiere albe.Ei bine,asta este pentru fete.

M-am uitat sus să realizez că suntem aici acum.Castelul oficial al imperiului.Mergem spre poarta principală și ne oprim  la un tip de aparat.El conduce și parchează în fața ușilor principale.Nu am fost niciodată aici în persoană,doar  prin televiziunea locală.

”Haide Ellie,lui Styles nu îi place să aștepte.” Acest numit ”Z”  spune și iese  din mașină  și vine să îmi deschidă ușa.El îmi deschide ușa și ies din mașină.Mi-am pierdut ușor echilibrul,dar Z îmi prinde mâna și îmi stabilizează echilibrul.Z îmi ia valiza pentru mine și începe să meargă spre intrare.Îl urmez repede neașteptând să rămân în urmă.

El dschide ușa și începe să meargă.L-am urmărit repede încerând să țin pasul cu picioarele sale lungi.Urcăm pe scări și el mă lasă  la o cameră mare pe un hol gol.

”Asta este Ellie.Acum ai grijă,ok” Șoptește.El îmi dă valiza și îmi dă un mic zâmbet trist.

E pleacă lăsându-mă singură ,abandonată în hol.

Inima îmi bate în piept și   îngrijorarea la bărbatul care este de cealaltă parte a ușii crește.Am să fiu sinceră,nu l-am mai văzut niciodată.Nici vocea sa nu am mai auzit-o vreo dată.El poate conduce acest loc,dar își păsterează indentitatea secretă.

Empire ♔ Harry Styles//Română (Tradusă)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum