-seorang lelaki yang dibuang/tak diterima keluar dihantar ke luar negara . - As minyoongi
-lelaki yang kacak dan kaya tetapi suka membuli semasa waktu persekolahan dengan gemg nya . - As lee hongbin
- seorang lelaki yang selalu di buli - As lee kwanghee 😂
- perempuan yang berkerja keras sehingga mengambil kerja separuh masa ketika cuti hujung tahun untuk menambahkan pendapatan keluarga . - As jung mirae (rekaan semata-mata)
- perempuan umur lingkungan 45 tahun - As kim minja (ibu kepada jung mirae)
-abang yang sayang akan adiknya tetapi x menunjukan sikap kasih sayang dan selalu memarahi adiknya . sanggup melakukan apa saja untuk menjadi pewaris harta ayahnya sehingga sanggup menghantar adiknha berlajar ke luar negara untuk masa yang agak lama dan x menyuruh adiknya pulang . - As kim hanbin (ikon)
- mirae mempunyai seorang kawan lelaki yang rapat & mempunyai teman wanita yang kuat cemburu terhadap mirae *sweet couple* dan membenci terhadap jung mirae - As kimtaehyung (bestfriend to mirae) As hyerin (girlfriemd to kimtaehyung )
---------------------
okey watak dah siap . tunggu chap 1 .
saya harap story nii akan menjadi lebih menarik . saya tak tau dari mana idea ni dtg tapi saya akan cuba yang terbaik .
saya harap ramai readers yang read story ni dan saya dah delete story saya yang langsung x berpenghuni tu .
so ni story baru . kalau ramai yg suka saya akan sambung story ni hingga habis . tapi kalau readers krik" maaf sya terpaksa unpublish story ni .