Star'ın Gözünden:
O gün Jackie bizim eve geliyordu. Jackie ile iyi arkadaştık ama Marco'nun onu sevmesinden dolayı kıskanıyordum. Keşke sadece Marco'nun kalbinde ben olabilseydim. Bu beni üzüyordu,canımı acıtıyordu. Marco ile Jackie'yi(yanlış yazmış olabilirim belki)öyle görünce kalbim kırılıyordu. Neyse Jackie şimdi bizde. Jackie"Naber Marco?"yanağına bir öpücük kondurmuştu. Çok sinirlenmiştim. Marco"İyiyim teşekkürler" Marco'nun yüzü kızarmıştı. Jackie"Naber Star?" Star"İyi. Ben odama çıkıyorum." Marco"Tamam Star" beni hiç takmamıştı. Tabi Jackie geldi ya önemsememiştir beni. Odama çıktım ve gözetleme büyümü yaptım: "Herşeyi gören göz buraya gel gözetlemem için gökyüzünde bir yeri del saklı olan ne varsa onu bana göster yasak olan ne varsa ortaya döküver." Aman tanrım ben yanlış mı görüyorum? Marco ile Jackie öpüşüyorlar!! Inanamıyorum. Canım çok acıyordu. Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştım.Sesimi duymuş olmalı ki Marco odama gelmişti. Marco"Ne oldu Star? Niye böyle ağlıyorsun?" Star "Jackie nerede?" Marco"Annesi aradı birlikte biryerlere gidiceklermiş o yüzden Jackie de gitti" Marco bana sarılmıştı bu beni daha iyi hissettirmişti. Marco"Tamam söyle bakalım neden ağlıyorsun?" Star"Boşver ileride sana anlatırım" Marco"Tamam" Marco odamdan çıkmıştı ama aslında benim ona ihtiyacım vardı.
Sabah olmuştu gözlerimin altı şişti ağlamaktan dolayı. Hey bir dakika benim üstüm değiştirilmişti. Marco odama geldi. Marco"Hadi kalk bakalım uykucu prenses" Star"Kim benim üstümü değiştirdi?" İkimizinde yüzü kızarmıştı. Marco"Ben değiştirdim" Ben o sırada çok utandım. Marco benim utandığımın farkına varmıştı. Marco da bundan hoşlanmış gibi görünüyordu. Marco"Hadi gel kahvaltıya herkes seni bekliyor" Star"Tamam geliyorum" İlk önce o indi aşağıya ben de bir iki dakika sonra indim. Beraber kahvaltıyı yaptık. Ben odama çıktım. Ardımdan da Marco geldi. Marco"Yaptığım şey için özür dilerim istersen bunu unutabiliriz"Star"Sorun değil ama unutsak daha iyi olur"Marco"Tamam o zaman bugün ne yapalım?"Star"Imm istersen parka gidebiliriz"Marco"Olabilir tamam hadi gel" Beraber parka doğru yürüdük. Ben parkta Jackie'yi gördüm hemen geri dönmek istedim. Star"Hadi gel Marco beraber başka yere gidelim." Marco"Neden?" Star"Canım artık parka gitmek istemiyor." Marco"Tamam ne yapmak istersin?" Star"Alışverişe gidelim olur mu?" Marco"Tamam" Alışveriş Merkezine varmıştık. Asansörle yukarı çıkarken asansör aniden şiddetli bir şekilde durdu. Ben Marco'nun üstüne düştüm. Gözlerimiz birbirinden ayrılmıyordu. Marco bana doğru eğildi dudaklarını dudaklarıma değdirdi. Içimde kelebekler uçuşuyordu. Kalbim küt küt atıyordu.Asansör hareket etmeye başladı. Marco kalkıp elimi tuttu ve beni de ayağa kaldırdı. Geliceğimiz kata vardığımızda indik. Ikimizde çok utanıyorduk. Daha sonra hiç konuşmadan alışveriş merkezinde dolaştık. Işimiz bittiğinde eve doğru yürümeye başladık. Eve vardığımızda ben direk odama çıktım. Marco"Star dur!" Marco ve ben göz göze gelmiştik. Star"Evet?" Marco"Ben senden hoşlanıyorum" Star"Gerçekten mi? Ama ben seni sabah Jackie ile öpüşürken görmüştüm. Senin benden hoşlanmadığını sanıyordum. Marco"Hayır ben ben seni çok seviyorum" Star"Bende seni çok seviyorum sana aşığım." Marco beni alıp kendine doğru çekti. Çok heyecanlanmıştım. Bana yaklaştı ve öpüşmeye başladık. Dudakları yumuşacıktı,aynı şeker gibiydi. Kendimden geçiyordum adeta. Eminim o da benim için aynı şeyi düşünüyordu. Marco"Jackie ile ben öpüştüm ama ben isteyerek yapmadım. Kendisi çekti beni. Ama farkındaysan şu an ki olduğu gibi seni ben kendime doğru çekiyorum. Çünkü ben asıl seni seviyorum" Star"Ben de seni çok seviyorum"