~ Xiumin ~
Szörnyű fejhasogatással ébredtem, egy ismeretlenül ismerős helyen. Olyan volt, mint egy Hawaii-i üdülő egyik normális szobája, tele egzotikus dolgok... és hamburger illatával. De hogy mit keresek itt, és minek csináltak nekünk gyorskaját, nem bírtam rájönni.
Arra sem emlékszek, hogyan kerültem ide, meg egyáltalán még ugyanaz a nap van-e, mint mikor elaludtam azt hiszem egy réten, Sehunnal. A homlokomat fogva ültem fel lassan, mert úgy éreztem magam, akár egy erős másnapos.
Ahogy mertem oldalra is mozgatna a testemet, megpillantottam a széttárt tagokkal fekvő maknae-t a mellettem lévő ágyon, és ha jól láttam, az a folt nyál volt a párnáján.
- Hé, Sehun - szólaltam meg egy minimum láncdohányos hangján.
- Hagyjad - nyögte valaki valószínűleg a matracba.
- Baekhyun? - hunyorítottam a terem másik felére.
- Jah - válaszolt elfojtottan.
- Mi a fasz van már - kérdezte egy túl mély dörmögés.
- Az is van, Chanyeol - felelt Kyungsoo a bal oldalamról, teljesen normális módon.
- Fasza - ásított a rapper, ami miatt minden felébredtnek kellett, mondjuk D.O-n annyi látszott, hogy kitágultak az orrlyukai meg az arca kicsit felfúvódott.
- Amúgy az él még? - mutatott pár álmos perccel később a legfiatalabbra az alacsonyabbik vokalista.
- Aha - jelentettem ki, miután leellenőriztem, lélegzik-e.
- Eh.
- Eh? - meredtem rá. -Most komolyan? - húztam fel a szemöldököm.
- Csak simán eh - nézett szinte pislogás nélkül.
- Ennyire könnyen nem teszel el láb alól - motyogta a nyálába Sehun.
- Persze - mosolyodott el Kyungsoo.
- Minek is keltem fel - fordult át, rendezgetve a takaróját.
- Én is ezen gondolkozok - beszélt tovább a szerencsétlen anyagba Baek.
- Amúgy valaki tudja, mi történt? - ugrott be a fontos kérdés.
- Mert mi történt? - dünnyögte, végre felemelve fejét a pirosas hajú, mintás orcával és fintorogva.
- Hát ez itt a probléma.
- Valaki emlékszik, mit csináltunk - akadtam meg - mikor is?
- Tegnap - ült fel csukott szemhéjakkal Kai.
- Oké, tegnap?
- Cukorkák - bámult maga elé mérgesen Baekhyun.
- Ahhha - bólintottam - aztán?
- Az üdítő - mondták az ajtó felől. Meglepetésemre Suho támaszkodott a félfának, egy bögre gőzölgő dologgal, talán teával.
- Tényleg - helyeseltünk.
- Az a kék fos - suttogták páran orruk alá.
- Majd mi kimentünk a rétre - nyammogott Sehun - ahol a hasam görcsölt, mint a kurva élet.
- Oh, megvan - szólaltam meg Chennel együtt.
- Mi pedig az erdőben voltunk, és... - hallgatott el Jongdae.
- Hamburgereket kergettél, amik repültek, és Kai-tól akartál kölcsönvenni egy felhőt - fejezte be kegyetlenül D.O, mire a szőkének hirtelen köhögnie kellett.
YOU ARE READING
Koko War
FanfictionFurcsa nyaralás az EXO bandával - valaki repülő hamburgereket akar enni, más pedig gumicukrot töm magába. A menedzserek biztos nem egyeztek ebbe bele. Bár a vezetőmentes autó is ezt a felvetést támogatja... Első kirakott történetem, Li1021-t okoljá...