Van normaal naar speciaal

0 0 0
                                    

Heyy ik ben stacey en ik begin vandaag op mijn nieuwe school ik ga naar de derde xd

Ik word wakker door het gepiep van mijn wekker ik druk hem snel uit langzaam open ik mijn ogen en kijk ik op de klok 8 uur al!!! Snel kleed ik me aan ren naar beneden en daar zit me moeder aan de tafel eten al klaar gelukkig maar anders kwam ik vet te laat haha goeiemorgen lieverd zei mijn moeder goeiemorgen mam (kus) en ben je al zenuwachtig voor je eerste dag op je nieuwe school niet echt hoor ik mis iedereen in Amsterdam wel maar ja ik ook hoor lieverd maar hier maak je vast nieuwe vrienden zei mijn moeder lief en zorgzaam ik knik en kijk even op de klok 8:15 oke met een broodje in mijn mong gedrukt pak ik snel mijn sleutels en tas en pak mijn scooter en rij snel naar school. Aangekomen zie ik iedereen al in groepjes staan kletsen en lachen ik zet snel me scooter in de stalling en loop naar binnen 9 uur begint de eerste les het is nu 8:45 ik zoek snel me kluisje gooi mijn onnodige spullen erin en ga opzoek naar het lokaal. Gevonden maar wel te laat ook nog mijn eerste dag wow goed bezig stacey. Net als ik naar binnen wil lopen komen er nog 2 meiden aangerend ze zien er stoer knap en cool uit. Hey zei ik. Hey ik ben amber en dit is Tess wie ben jij? Stacey zei ik. Oke welkom stacey maar uhh leuk gesprek maar we zijn alledrie 5 minuten te laat!!! Ohh jaa snel lopen we naar binnen. Meneer wulf zegt hallo dames nog in de vakantie tijden ha ha ha. Sorry meneer zeiden we in koor hahaha. Geeft niks zolang het de eerte keer is ga maar gouw zitten dan kan ik beginnen. We zaten allemaal druk bezig met alle aantekeningen opteschrijven en toen TRINNGGGG!!! Nou allemaal bedankt voor de les en tot morgen we hadden nu pauze want de hele school had al het eerste uur uitval normaal moeten we om 8:10 beginnen. Ik loop samen met amber en Tess het lokaal uit we liepen naar de kantine en haalde alledrie een broodje gezond we liepen rustig met de broodjes naar een tafeltje tot. Er een jonge vol tegen Tess aanknalde iedereen lachte haar uit en de jonge liep door ze moest gewoon huilen dus ik liep naar de jonge toe en smeerde mijn broodje over hem heen de saus zat overal en iedereen lachte hem nu uit en keken mij bang aan. Zo dat krijg je als je tegen mijn vriendinnen aanloopt. We liepen met zen drieën naar de wc en maakte snel haar kleding schoon. Dankje zei Tess. Geen probleem dat zal hem leren. Precies zei amber we krijgen hem nog wel. Het is nu toch wel genoeg zei ik. Nee hij gaat hier spijt van krijgen zeiden Tess en amber. Oké dan maar aanpassen dacht ik. De lessen gingen snel voorbei we hadden vandaag maar 4 uurtjes. Na de laatste les liepen we naar de scooters en ja hoor daar stond hij weer. Hallo max zeiden we . H h hoi zei hij angstig. Is dit joun fiets zei amber. J ja. Plots stak amber haar sleutel keihard in zn voorwiel. En zei ze zo zo dat word lopen hahaha. Toe stacey nu jij zeiden tess en amber. Tja voor deze keer dacht ik. Ppsscchhhtt. Hahahaha lachten we alledrie terwijl max tranen ik zen ogen had. Ik had gedacht dat ik een schuldgevoel zou krijgen maar nee het voelde raar genoeg wel fijn. Lachend pakte we onze scooters we liepen naar voor starte de scooters. Tot morgen he zeiden Amber en Tess we gaven elkaar een knuffel en reden alledrie naar huis. Vriendinnen check zei ik in mijn hoofd. Toen ik de straat inreed schrok ik me rot er stond een ambulancevoor de deur en politie. Ik reed er naar toe zetten mij scooter weg. Toen kwam er een agent op me afgelopen. Het spijt me mevrouw maar uw moeder kreeg een hartaanval en is overleden het spijt ons zeer. WAT NEEE. Ik rende huilend naar binnen. Ik plofte op mijn bed en begon te huilen er kwam geen eind aan. Eerst papa en nu mama, ook nog een dag voor mijn verjaardag, er kwam een vrouwelijke agent naar mij toe gelopen en ze zei omdat je morgen 18 word mag je hier blijven wonen als je dat wilt. Ja heel graag, maar ik heb morgen school dat kan ik echt niet aan je hoeft aankomende week niet naar school we hebben ze al geïnformeerd nadat ze dat zei liep ze rustig weg. En ik begon weer te huilen. Een paar uur later word ik wakker door de deurbel. Ik kom al zei ik met een uitgeputten stem. Toen ik de deur opende stond max en Zn broer voor de deur ik had hem wel gezien hij zit in de 4de. Uhh Hoii zei ik verbaasd. Max ga naar huis ik regel dit wel. Oké zei max en hij fietste weg met een andere fiets. Kom binnen zei ik. We gingen aan tafel zitten hij begon met praten zo dus jij en je vriendinnen hebben het op mijn broertje gemunt. Uhh nee niet echt maar ze waren boos op hem door een ongelukje en ik liet me meeslepen het spijt me. Geeft niet maar pas op ik ben de populairste van de school je wil geen ruzie met me of wel. Nee zei ik snel. Mooi zo daar ben je ook veel te knap voor zei hij, ik begon zwaar te blozen hij is fking knap. Aww je bloost helemaal haha zei hij. Dus ben je alleen thuis off? Vroeg lexx. Ik begon heel hard te huilen. Hij vroeg verbaasd wat is er aan de hand? Me me mijn moeder is vandaag overleden aan een hartaanval brulde ik en ik ging verder met huilen. Ohh het spijt me zo mijn vader is ook overleden zei lexx. Mijne nu allebei mij vader 5 jaar geleden aan een auto ongeluk zei ik zacht. Het komt goed ik ben er voor je zei hij lief. Zal ik morgen anders even weer langs komen vroeg hij zorgzaam. Als je wil zei ik ja tuurlijk dan kun je nu even tot rust komen zei hij bezorgd en zo lief. Isgoed tot morgen zei ik, tot morgen zei hij en hij gag me een kus op mij wang, hij liep naar de deur. Slaap lekker schoonheid en hij reed weg op zn scooter. Ik deed de deur op slot ging op bed liggen en ik besefte me net pas dat op mijn verjaardag gwn voor het eerst een knappe jonge komt. Hij is zo lief stoer en zorgzaam zei ik in mijn hoofd ik dacht nog even na over morgen en ging slapen. De volgende middag alweer zolang had ik dus doorgeslapen werd ik wakker door de deurbel. Ik wist het gelijk het was Lexx ik kleedde me snel aan beetje make up en rende naar beneden. Ik opende rustig de deur. Heyy zei ik lief, Heyy schoonheid lekker geslapen zei hij. Ja zeker haha wil je wat drinken vroeg ik. Ja doe maar cola zei hij. Ik schonk drinken in en ging naast hem op de bank zitten. We waren gezellig aan het praten en plots zoende hij me ik zoende terug, hij zei daarna gefeliciteerd met je verjaardag haha. Ik zei uhh Dankje maar Uhm heel ahkward maar je bent mijn eerste. Nu voel ik me helemaal speciaal zei hij op een schattige manier. Even later gingen we pizza bestellen. We wachtte tot de pizza er was en gingen toen lekker netfliksen. Het was al 11 uur ik vroeg wil je blijven slapen er is nog wel kamer vrij. Uhh ja hoor zei hij vrolijk. Ja ik snap dat het raar is een andere kame... ik snap het volkomen zie hij snel. slaap lekker prinses en hij zoende me nog een keer. Slaap lekker zei ik terug, en we gingen naar onze kamers. met de gedachtes van vandaag viel ik al snel in slaap wat een top verjaardag zei ik in me hoofd. De volgende ochtend liep ik naar beneden. Ik liep de keuken in en de tafel stond vol met ontbijt. Goeiemorgen prinses lexx liep de keuken uit en gaf me een kus. Goeiemorgen zei ik liefelijk terug. Ik moet met je praten zei hij, we gingen zitten en hij begon. Nu je 18 bent mag je stoppen met school zei hij. Ja dat klopt zei ik. Goed als we allebei nou gaan stoppen en ik hier bij jou kom wonen mijn moeder regelt alles voor ons zou je dat willen. Ja tuurlijk zei ik super blij, ik zoende hem. Hij belde na het eten zijn moeder en zij ging alles regelen. Maar uhh zei ik zijn we dan nu samen? Als jij dat ook wil zei hij verlegen. Jaa zei ik super blij. Nou geregeld zei hij en hij zoende me en ik zoende terug. Ik was nog nooit zo gelukkig geweest.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 28, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Standaardtitel - bedenk er zelf éénWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu