pvc hurda

22 0 0
                                    

Hurda sektoru, geri donusumun buyuk enerji tasarrufu sagladigi gunumuzde oldukca gelismistir. En fazla kazanc saglayan [http://www.acayplastik.com/pvc-hurda/1/1/6/guncel-icerik-detaylari.aspx pvc hurda] da ozellikle atik insaat malzemeleri icerisinden rahatlikla temin edilebilir. ornegin ozellikle Istanbul'da bir suredir devam eden kentsel donusum kapsaminda eski ve dayaniksiz binalarda oturan kat malikleri, apartman yonetimince alinan karar sonrasinda binalarini komple yeniletmektedirler. Insaat firmalari da kat karsiligi sozlesme yaparak, soz konusu curuk binalari noter anlasmasiyla teslim alarak, belli bir yuzdelik oran karsiliginda yenisini insa etmektedirler. Binanin yikimindan sonra buyuk bir hafriyattan bahsetmek yanlis olmaz. Insaat firmalari, bu hafriyattan paraya cevrilebilecek olan hurdayi satmaktadirlar. Bu sayede yikim esnasindaki maliyetlerini buyuk olcude telafi etmektedirler. ozellikle seffaf pvc hurda alimi yapan isletmeler, buyuk insaat sirketleriyle konuya iliskin gorusmeler yapip, teklif sunmaktadirlar.

Ihale sonucu, hafriyattan cikan [http://www.acayplastik.com/pvc-hurda/1/1/6/guncel-icerik-detaylari.aspx pvc hurda] satisi da belirli hurdacilara verilmektedir. Pvc hurda alimi yapan isletmeler, kendi tesislerinde bu hafriyatlari geri donusum islemine tabi tutarak, hurdanin buyuk bir yuzdelik kismini yeniden kullanima kazandirmaktadirlar. Bu sayede hem ulke ekonomisi canlanmakta, hem de dogaya verilen zarar daha az bir seviyeye indirgenmektedir. cunku ozellikle pvc gibi plastikten uretilen maddeler, atik hale geldiklerinde tabiatin bu maddeleri kendi bunyesinde organik hale getirmesi ne yazik ki yuzyillar gibi uzun bir sureci kapsamaktadir. Bu da cevrenin hizla kirlenmesine sebebiyet verir. Insan nufusundaki buyuk artis ta bu kirlenmeyi olumsuz yonde etkileyen sebeplerden biridir. Ekolojik dengenin bozulmasi hem yesil bitki ortusune, hem topraga, hem hayvanlara, hem de dolayli olarak insanogluna buyuk zararlar vermektedir. Geri donusum ise tabiattaki dengeyi ve guzelligi bozmamak adina alinabilecek en mantikli onlemlerden biridir. Bu yuzden, tum dunya devletlerinin bu konuya egilerek tesvikleri arttirmalari, hurda sektorune ve dolayisiyla geri donusum sektorune olan ragbeti cogaltmalari gerekmektedir. Ancak bu sayede dogaya zararli olabilecek olan hammaddelerin uretim miktarinda bir dusus saglanabilir.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 18, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

pvc hurdaWhere stories live. Discover now