Okulda bir sıra arkadaşım vardı adı Derek'di herkes gibi iyi anlaşıyordum fakat son zomanlarda garip hareketler yapmaya başlamıştı ve okuldan dışlanıyordu beni okulun kazan dairesine çağırmıştı okuldaki kazan dairesine sadece görevli girebiliyordu bu yüzden kimse orada bizi göremezdi.Kazan dairesine gittiğimizde birden dişleri uzamaya başladı göz rengi kırmızıyı andırmaya başladı. Korkarak 'Derek iyi misin' dedim ve bir şaka olduğunu düşündüm hiç beklemediğim bir anda ısırıp koşar adımlarla gitti..bir anda gözlerim kararmaya başladı bayılmıştım. Anlattıkları kadarıyla görevli okulu temizlemek için kazan dairesine inmiş ve beni yerde baygın görmüş öğretmenlere ve müdüre haber vermiş gözlerimi açtığımda etrafım insanlarla doluydu meraklı kalabalık tepemde dikiliyordu.Sadece'noldu bana' diyebildim kendimi yorgun hissediyordum.. Öğretmenler meraklı kalabalığı uzaklaştırdı ve bana sorular sormaya başladılar bende 'başım döndü biraz açtımda' diyerek geçiştirdim.Eve okul öğretmenimiz Bay Nigel bıraktı ve annemle konuşmak istediğini söyledi bende annem evde yok diyerek eve koşar adımlarla girdim çok hızlı koşuyordum,koştuğumda siyah bir şey olarak beliriyormuş sanırım bu yaptığım hızdan. Yani misha öyle söylüyor.(misha benim en yakın arkadaşım) Hala nolduğunu anlayamamıştım akşam olduğunda ölücek gibi oldum burnuma kan kokuları geliyordu annem içeri girip: -İyi misin ? Dedi bugün ki olayı anneme anlatmak istemedim çünkü araştırmacı ruhu devreye girecekti.Okula gelip güvenlik kameralarına bile bakar... Bu nedenle anneme bu olayı anlatmadım annemin ısrarlı soruları üzerine: -'Evet evet iyiyim bugün biraz yoruldum anne yarın erken kalkıcam.' Demiştim kelimeler boğazımda düğümleniyordu gittikçe gücüm kayboluyor kendimi kötü hissediyordum annem ışığı kapatıp odadan çıktı ama uyuyamıyordum. 1-2 saat birşeyle oyalandıktan sonra uyumaya çalıştım ama yinede olmadı yorgun argın bilgisayarı açıp arama motoruna 'yorgunluk halsizlik kan kokusu alma' gibi şeyler yazdım arama bölümüne tıkladığımda gördüklerim gerçekten korkutucuydu. Artık korkmaya başlamıştım önüme vampir resimleri çıktı hemen sayfayı kapattım ve yatağa doğru koştum.Bilgisayarı kapamadığım için geri dönmek zorunda kaldım. Bilgisayarın önüne geçtiğimde birden arama motorunu açıp 'Vampirler diye birşey var mı?' Diye yazdım inanamıyorum bu kadar saçma şeylere kafa yorduğuma.. Okuduğum şeyler beni rahatlatmıştı ama bir blog sitesinde bir kızın vampir arkadaşı olduğu yazıyordu yalandır diyerek geçiştirdim ve sabaha kadar hiç uyumadım yorgun olduğum için yatağa uzanıp düşünmeye başladım. ----- Sabah olmuştu ve hiç uyumamıştım üstelik uykum hiç yoktu aynaya baktığımda korkudan ölecek gibi oldum yüzüm bembeyazdı ve kan kokuları burnumun ucundaydı anneme durumu farkettirmemek için yüzüme birkaç makyaj malzemesi sürüp kahvaltıya indim.Annem olayı anlamamıştı karnım toktu ama canım kan istiyordu dün ki yazıları aklıma getirip rahatlamaya çalıştım. Anneme birşey yemeyeceğimi söyledim fakat annem yememde ısrar etti. Birkaç şey atıştırıp evden çıktım yürümem çok zor olmuştu miğdemde birşeyler oluyordu okulada yaklaşmıştım bulunduğum yerdeki çöpkovasına birden yediklerimi çıkardım bu gerçekten utanç vericiydi. Yanıma Derek geldi ve; -'Bak Suzi dün için özür dilerim seni nasıl bir işe bulaştırdım ben' Dedi ona meraklı gözlerle baktım -'Ben bir vampirim' Dedi. İlk önce onu takmamaya çalıştım fakat çok ciddiydi -'n-n-Nasıl y - yani?' -'Çok uzun hikaye sonra uzun uzun anlatıcam şunu iç de kendine gel' Dedi ve kan dolu şişeyi bana uzattı.Burnuma kan kokusu geliyordu ve içmek istiyordum fakat: -'I-ığğy asla ' Dedim ve koşmaya çalıştım yorgun düşen ayakta kalmaya dayanamadı bende yere oturdum.Derek yanıma gelip -'Lütfen Suzi gerçekten anlatıcam söz.Tadı o kadat kötü değil' O an bunu nasıl yaptığımı bilmiyorum ama o şişeyi ondan alıp içtim 2-3 dakika sonra kendime geldim hala olanlara inanamıyordum..