3.Bölüm

83 7 6
                                    

Uyandığım da saat 6:30 civarıydı.Gözlerimi açmamaya direnirken birbiri ardına gelen ve kulağımı tırmalayan fısıldaşmanın ardı arkası kesilmeyince istemeyerek çarşafı üstümden attım.Sadece biraz uyku istiyordum! Ayaklarımı yataktan sarkıtmış banyoya gitmeye hazırlanıyordum ki , duyduklarım beni yerime mıhladı.Lui telefon la mı konuşuyordu ? Bir telefon?

"Yeri geldiğinde her şeyi anlatıcam, zamana ihtiyacım var."

"Hayır! Sakın gelme! Bekle dedim.Güvenini kazanmam lazım."

"Hey,bunları daha sonra konuşsak? Uyanmasını ve beni duymasını istemem.Ayrıca babamı oyalayın.Bundan kesinlikle haberi olmasını istemiyorum.Kapatıyorum."

Ne haltlar oluyor? Neyi öğrenmemi istemiyor ki? Kulak kabarttığım banyo kapısı gıcırdayınca bir anda kararımı değiştirip yatağa geri yattım ve gözlerimi kapattım.Hiç uyanmadın Sara.Uyuyorsun..O öyle sanmalı..

Konuştuklarını bilmemi istemiyordu.Buraya kesinlikle telefon sokamazdı,nasıl becerdi? Yakında çıkar kokusu, sanırım bir süre salağı oynamam gerekicek.

Seslerden anlaşılıcağı üzere Lui yatağa geri yatmıştı.Uykum kaçtığından olsa gerek yalandan bir esneme numarası yaptım ve yatakta doğruldum.Benim kalkmamla sıçraması bir oldu.Korkma Lui.Duymadım,görmedim,bilmiyorum.

"Uyanmışsın."

"Pek fazla uyuduğum söylenemez."

"Neden? Rahat mı edemedin ? Başlarda bende de böyle olmuştu, merak etme iki güne alışıyorsun."

Yüzüne fazlasıyla yapmacık bir gülümseme yerleştirdi ve "Ben de öyle umuyorum." dedi.

Gözlerimi ovuşturup kesik esnemelerimden sonra yataktan inip banyoya yöneldim.Yorgun bakışlarıyla bir süre beni izlemesi biraz sonra kafasını yastığa koymasıyla son buldu.Ayaklarımda soğuk zemini hissettiğimde kapının kenarında duran bir çift siyah terliği ayağıma geçirdim.Aynanın karşısına geçtim ve yüzümü incelemeye başladım.Sana ne zamandır bakmıyordum ben?

Saçlarımı rastgele bir düzene soktuktan sonra soğuk suyu avucuma doldurup yüzüme çarptım.Elim sabunluğun kenarındaki havluya uzanırken gözüme diş fırçalarının olduğu bardağın yanındaki bir telefon çarptı. Unutmuştu!

Aceleyle yüzümü kurulayıp telefonu elime aldım.

-Son Aramalar-

-Tyler

-Tyler

-Babam

-Emma

Az önce Tyler'la konuşmuştu.Onun arkadaşı olduğunu varsayarsak,babasıda babası olduğuna göre...Emma kimdi? Sevgilisi mi? Herneyse.

Daha fazla karıştırmayı umduğum telefonu Lui'nin birden içeri girmesiyle yere düşürdüm.Daha kopya çekerken yakalanan birisinden fazla bir şey beklemeyin.Şimdi bittin kızım!

Yere düşürdüğüm telefonu alıp bana zalimce bakışlarını fırlattı.Benim yüzümün daha beter bir hal aldığına eminim.

"Sanırım bu bana ait."

"B-bilmem ki.Öyle mi?Temizlikçi unuttu sanmıştım."

Bana hiç inandırıcı değilsin gibisinden bakmıştı.

"Ve karıştırılmasından hoşlanmam."

"Karıştırıp karıştırmadığımı soruyorsan.Hayır ellemedim bile."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 20, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAYBOLMUŞ ( Askıda )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin