3613 slov
Harry James Potter seděl ve své pracovně za svým stolem a přemýšlel.
Přemýšlel o svém sedmiletém synovi, Christianovi Prince Potter-Snapeovi.
Jeho syn byl chytrý, hravý, velký knihomol po jeho manželovi a také neskutečný raubíř po jeho dědovi.
Včera se vrátil domů z dvou týdenního kurzu a čekalo ho nemilé překvapení.
***
,,Seve?! Jsem doma! Haló...? Kde jsi? Chrisi? Je tady vůbec někdo?!" Harry se právě vrátil domů a moc se těšil na svého manžela a synka.
Přivezl každému ze Španělska, kde byl na soustředění učitelů OPČM, dárek. Psal Severusovi, že se dneska vrátí, takže předpokládal, že ho budou čekat a nenajde zde jen prázdný byt.
Za týden mělo začít vyučování, takže si Harry pomyslel, že nejspíš bude ve své pracovně, připravovat se na nový školní rok a jen zapomněl na čas, jak se mu to často stávalo.
Vydal se tedy ke dveřím pracovny a zaklepal.
Nic.
Nikdo se neozýval, tak se Harry rozhodl vstoupit. Manželova pracovna byla ztichlá a tmavá a nikdo v ní nebyl.
Zklamaně dveře zase zavřel a vydal se zkontrolovat Dětský pokoj. Ani tam však nikdo nebyl, a tak přešel rovnou do ložnice. Odložil svou tašku s věcmi stranou a přešel ke svému nočnímu stolku na své straně úhledně ustlané postele.
Otevřel druhý šuplík a vylovil čistý, složený pergamen.
Vytáhl si hůlku z vnitřní kapsy svého černo-zeleného hábitu, který mu dal na Vánoce jeho manžel, namířil ji na pergamen a vyslovil formuly: Slavnostně přísahám, že jsem připraven ke každé špatnosti. Tím se z prázdného pergamenu stával propracovaný plánek Bradavic.
Harry chvíli hledal dvě tečky se jmény jeho manžela a syna. Nebylo to moc těžké, poněvač byly stále prázdniny a na škole byli jen profesoři. Nakonec je našel na famfrpálovém hřišti. Sám pro sebe se usmál. Nejspíš prostě zapomněli na čas.
Znovu uchopil hůlku, tentokrát, aby řekl formuly: Neplecha ukončena a plánek se opět změnil na čistý pergamen. Schoval ho zpět do nočního stolku a vybalil si své věci.
Když byl se vším hotový, rozhodl se, že svým milovaným mužům udělá jejich oblíbené jídlo, hovězí s knedlíkem, na večeři.
Zavolal krbem do kuchyně a požádal domácí skřítky, aby mu poslali kus hovězího masa a další ingredience, které Harry u nich doma v kuchyni nenašel.
Když už měl vše potřebné, pustil se s tichým prozpěvováním do práce.
Jídlo už měl skoro hotové, když uslyšel otvírání dveří a hlasy. Tedy spíše jeden hlas.
,,Máš půl roku zakázáno létat na koštěti a dva měsíce mi budeš pomáhat připravovat ingredience do lektvarů, mladý muži!" zazněl předsíní rozzuřený hlas Mistra lektvarů.
,,Ale, ta-" snažil se slabým hlasem protestovat hoch.
,,A varuju tě, Christiane! Jestli ještě jednou provedeš takovou lumpárnu tak si mě ne-!" Severus nechal svou hrozbu nedokončenou, protože spatřil svého manžela, jak se opírá o rám dveří, které vedly do jejich obývacího pokoje a se zaujetím je pozoruje.
,,Tatííí!" vykřikl Christian a běžel za Harrym, aby ho mohl obejmout kolem pasu.
,,Ahoj, rošťáku," Harry objal svého syna, který se ho chytl, jako klíště, a tak trochu se za něj snažil schovat. ,,Tak spusť, co jsi zase provedl?" zeptal se s povzdechem.
ČTEŠ
Světe, div se
FanfictionHarry se vrací domů. Tam ho však čeká nemilé překvapení. O co se jedná? Krátká jednorázovka na téma: snarry.