Expresul de Hogwarts

80 7 8
                                    

1 septembrie. Ziua mult asteptata de Arya. In tot acel timp, fata citi non-stop manualele de vraji si invata o groaza. In acea dimineata era o agitatie cumplita. Fata isi pregati cufarul si plecara impreuna spre gara.
Cand ajunsera acolo, au observat ca au o problema. Ceva era gresit. Pe biletul lor scria ,, Peronul 9 3/4", dar acel peron nu exista. In timp ce mergeau pe peronul 9, au observat un baietel cu o bufnita ca a Aryei si s-au gandit ca si el trebuie sa fie vrajitor. Arya merse spre el si il intreba:
- Cauti peronul 9 3/4?
- Da! Stii tu unde e?
- Nu... Si eu il caut. Eu sunt Arya! Arya Michal!
- Harry! Harry Potter.
- Imi pare bine. Cred ca ar trebui sa cautam peronul. Uite!
Arya arata spre o familie care avea un aspect usor ciudat, dar ce ii atrase atentia Aryei erau cuvintele mamei:
- Haideti! Pe peornul 9 3/4!
- Sa mergem sa o intrebam pe acea doamna! spuse Harry.
Arya, Harry si parintii Aryei mersera impreuna spre familia acea si Arya o intreba pe doamna:
- Buna ziua! Cum putem ajunge pe peronul 9 3/4?
- Oh, draga mea, esti in primul an la Hogwarts? Si Ron al meu este in primul an. Tot ce trebuie sa faci este sa mergi prin peretele de acolo.
- Parintii mei care nu au puteri pot trece si ei?
- Ma tem ca nu, draga mea. Te poti tine dupa fiul meu ca sa te descurci pe peron!
- Multumesc! Mama, tata, trebuie sa ramaneti aici!
- Bine, scumpa mea.
Isi luara ramas bun si Arya trecu impreuna cu Harry prin perete. Ajunsera amandoi pe un peron cu multa agitatie. Acolo erau tot felul de persoane imbracate ciudat. Arya zari un baiat brunet, cu ochii verzi, care se uita la ea. Baiatul ii zambi si ea ii raspunse cu un zambet.
-Hai sa ne lasam bagajele si sa urcam!
Urcara in trenul rosu si lucios pe care scria ,,Expresul de Hogwarts" si intrata amandoi intr-un compartiment gol.
- Si, de ce nu esti cu parintii tai?
- Parintii mei au murit. Nu ai auzit de ei?
- Nu stiu foarte multe despre lumea vrajitorilor. Imi poti povesti tu?
- Desigur. Parintii mei au fost ucisi de Voldemort, un vrajitor foarte puternic si rau, care a vrut sa ma omoare si pe mine, dar, nu se stie din ce cauza, nu a reusit. In schimb, m-am ales cu cicatricea asta.
- Vai, imi pare tare rau. Nu am stiut.
- Nu e nimic.
Se lasa linistea, care a fost sparta la scurt timp de o usa deschisa.
- Buna. Pot sa stau aici? Este plin in celelalte compartimente. spuse un baiat roscat.
- Desigur!
Baiatul se aseja langa Harry si spuse:
- Eu sunt Ron. Ron Weasley.
- Eu sunt Arya Michal.
- Eu sunt Harry, Harry Potter.
- Harry Potter? Si este adevarat ca ai aia...?
- Poftim?
- Cicatricea...
- A, da. spuse Harry si isi dadu la o parte bretonul.
- Arya, ce statut de sange ai? intreba Ron.
- Parintii mei sunt Incuiati. Tu?
- Sunt sange-pur.
- Super!
Cei trei vorbira mult timp. La un moment dat, o doamna in varsta le-a adus tot felul de dulciuri vrajitoresti, iar Harry a cumparat tot si au mancat impreuna.
- Am 'ncercat sa fac 'ateva vraji, 'ar nu prea au 'esit. spuse Ron cu gura plina.
- Vrei sa mai incerci?
- Sigur.
Cand Ron se pregatea sa faca o vraja, se deschise usa compartimentului iar in prag state a o fata cu parul umflat si castaniu.
- Ati vazut o broasca? Un baiat pe nume Neville o cauta.
- Nu am vazut broasca. spuse Arya
- Faceti vraji? Vreau sa vad!
- Raze blânde de soare, puf de păpădie şi nalbă, daţi-i şobolanului ăstuia bleg, culoarea albă!
Nu se intampla nimic.
- Eu am reusit sa fac cateva vraji. Uite! spuse fata si isi indrepta bagheta catre ochelarii rotunzi ai lui Harry: Oculus Reparo!
Spuse ea si ochelarii ciobiti aratau acum ca si noi.
- Multumesc.
- Pentru nimic. Stai, tu esti Harry Potter. Eu sunt Hermione Granger, iar voi sunteti?
- Um... Ron Weasley. spuse Ron cu gura plina.
- Incantata.
- Eu sunt Arya Michal.
- Imi pare bine. Trebuie sa plec. Sa va puneti robele, aproape am ajuns.
- Sigur! Ne mai vedem! spuse Arya cu entuziasm in glas.
- Apropo, esti murdar pe nas!
Se uita la Ron cand spuse asta si pleca.
- Sper sa nu pic cu ea in casa... pare atat de ingamfata...
- Ron, despre ce casa vorbesti?
- Cele patru case de la Hogwarts. Dar cel mai mult vreau sa nu pic la Slytherin. Acolo a fost Voldemort.
- Care sunt casele?
- Gryffindor, Ravenclaw, Hufflepuff si Slytherin. Toata lumea vrea la Gryffindor. Dar si Ravenclaw si Hufflepuff sunt bune. Nimeni nu vrea la Slytherin. Acolo sunt cei mai rai.
- Fratii tai la ce case sunt.
- Toti sunt la Gryffindor. Daca nu o sa intru la Gryffindor, voi fi rusinea familiei...
- Nu este adevarat! Ai incredere in tine!
In compartiment intrara patru baieti. Arya il recunoscu pe unul dintre ei, era baiatul brunet din gara care i-a zambit, dar acesta statea mai in spate. In fata tuturor, era un baiat cu parul blond.
- E adevarat? Se spune prin tot trenul ca tu esti Harry Potter. Asa e?
- Da, eu sunt.
- Ei sunt Crabbe si Goyle, arata el spre cei doi baieti din stanga si din dreapta lui, el este David , iar numele meu este Malfoy. Draco Malfoy.
Ron tusi putin ca sa isi ascunda rasul.
- Ti se pare ca am un nume amuzant? Stiu deja cine esti. Tata mi-a spus cum pot recunoaste un Weasley de la o posta. Sunt roscati, au pistrui si mai multi copii decat isi pot permite.
- Dar tu cine esti? intreba David
Arya rosi putin cand baiatul se intoarse spre ea si spuse:
- Numele meu este Arya. Arya Michal.
- Michal? Nu am mai auzit de familia asta. Ce statut de sange ai?
- Am parintii incuiati.
- Aha..
- Pai, Harry , vei afla in curand ca unele familii de vrajitori sunt mai bune decat altele. Te pot ajuta eu, daca vrei.
Baiatul intinse mana, dar Harry spuse:
- Multumes frumos, dar imi pot alege si singur prietenii.
- Daca as fi in locul tau, Potter, as avea mai multa grija.
Spuse acestea si pleca.
David nu prea chiar asa rau. Dar nu avea de unde sa stie, deoarece o intrebase doar cum o cheama. Aceea a fost unica lui replica din tot dialogul ala.
- Baiatii acestia sunt oribili... Daca pic in aceasi casa cu ei nu cred ca mai vin la Hogwarts.
- De aceea ai rosit cand a vorbit David ala cu tine? spuse Ron, iar cei doi rasera.
- Am rosit din cauza nervilor!
- Sigur, cum spui tu.
Isi pusera robere si observara ca au ajuns. Cei trei au coborat si au vazut o persoana de 3 ori mai mare decat un om normal.
- Cine-i ala?
- Oh, el e Hagrid. E foarte de treaba!
- Il cunosti, Harry?
- El e cel care m- a luat de la Dursley.
- Ah, da! Am uitat.
- Haideti copiiii! Anul intai, la mine!
-Buna, Harry! A fost totul bine?
- Da, a fost super!
Acestia l-au urmat pe Hagrid si au mers cu niste barci pe lacul din fata castelului. Odata intrati, totul parea viu. O profesoara inalta, subtirica, cu o palarie ascutita, niste ochelari mici si o privire ucigatoare i-a intampinat.
- Buna seara, tuturor! Eu sunt Profesoara Minerva McGonagall, directoarea adjuncta de la Hogwarts! La Hogwarts, veti fi repartizati in una din cele patru case: Gryffindor, Ravenclaw, Hufflepuff sau Slytherin. Acum vom merge impreuna in Sala Mare pentru a incepe repartizarea!
Se deschisera doua usi mari, de lemn, iar in fata elevilor din anul 1 isi facu prezenta o sala enorma, cu patru mese lungi la care stateau elevi si inca o masa la care stateau profesori. In mijlocul mesei profesorilor, Arya il vazu oe batranul care i- a spus ca e vrajitoare, Albus Dumbledore.
- Cand va voi striga numele, veniti si va puneti palaria pe cap si sa luati loc pe taburet, pe a fi repartizati, ii informa ea, dupa care striga: Abbott, Hannah!
O fetita blondina cu obraji roz iesi din rand si isi puse palaria. Dupa o clipa de liniste, palaria spuse:
- HUFFLEPUFF!
Cei de la masa din dreapta izbucnira in urale si aplauze, iar fetita merse langa ei.
- Bones, Susan!
- HUFFLEPUFF! striga iar palaria
- Boot Terry!
- Ravenclaw!
De data acesta aplaudara cei de la a doua masa din stanga.
Brocklehurst Mandy merse la Ravenclaw, dar Brown Lavender merse la Gryffindor, apoi Bulstrode Millicent fu repartizata la Slytherin.
Inima incepu sa ii bata Aryei, ii era frica sa nu fie repartizata la Slytherin.
- Finch-Fletchley Justin!
- HUFFLEPUFF!
Un baiat pe nume Finnigan Seamus fusese repartizat la Ravenclaw, apoi Arya auzi un numr cunoscut. ( stiu ca Seamus este un Gryffindor, dar am decis ca el sa mearga la Ravenclaw si un alt personaj la Gryffindor, in locul sau)
- Granger, Hermione!
Fata cu parul umflat din tren trecu in graba pe langa ceilalti si se aseza pe taburet. Dupa o clipa de liniste se auzi:
- GRYFFINDOR!
Ron scoase un geamat exasperat, dar Arya se bucura pentru ea.
Dupa alte cateva persoane, auzi cum profesoara spune:
- Leekan, David
Baiatul cu par brunet se urca pe scaun si astepta ca palaria sa spuna ceva. Aria care prefera sa nu se uite in ochii lui, isi dadu seama ca baiatul se uita la ea si rosi.
Dupa cateva clipe de liniste, palaria spuse:
- Multi ar crede ca esti un Slytherin. Asta incerci sa pari. Dar amandoi stim ca in sufletul tau esti un GRYFFINDOR!
David facu ochii cat cepele cand auzi casa la care a fost repartizat.
Dupa un timp, Arya auzi un alt nume cunoscut:
- Malfoy Draco!
Malfoy pasi trufas, iar cand palaria nici nu ii atinse bine capul auzi:
- SLYTHERIN!
Incantat, Malfoy merse langa Crabbe si Goyle.
Urma ca Arya sa fie repartizata.
- Michal, Arya.
Inima ii batea de parca ar fi fost la un maraton. Merse cu pasi timizi pana la taburet, se aseza si isi puse palaria. Isi dorea sa nu fie la Slytherin.
- Pari a fi un Ravenclaw perfect, dar ai totodata si trasaturile unui Slytherin. Totusi, esti nascuta sa fi la GRYFFINDOR!
Un zambet larg ii aparu pe gura si fugi spre masa noilor sai colegi. Se auzira aplauze si urale. Se aseja langa Hermione si fu atenta in continuare. Avea emotii si pentru Harry si Ron.
Moon... Nott... Parkinson... cele doua gemene Patil... Perks si in sfarsit auzi un alt nume cat se poate de familiar.
- Potter Harry!
Harry merse incetisor catre taburet, dar in toata sala se auzeau susoteli.
- A zis Potter?
- O fi chiar Harry Potter?
Dupa multe clipe de asteptare cu sufletul la gura, se auzi:
- GRYFFINDOR!
Arya era bucuroasa pentru ca prietenul ei era in aceasi casa cu ea. Incepuse sa aplaude si ea in timp ce Harry se apropia cu pasi mari. Baiatul se aseja langa ea si continuara sa fie atenti la repartizare dupa ce il felicitara.
Dupa un timp veni si randul lui Ron.
- GRYFFINDOR!
Ron zambea larg si se indrepta spre masa unde statea Arya, in timp ce un alt val de aplauze si urale ss auzi in Sala Mare.
- Felicitari, Ron! spuse un baiat roscat care probabil era fratele lui Ron din anul 5, Percy.
Dupa ce repartizarea se incheie si mancara pe cinste, elevii de la Gryffindor il urmara pe Percy spre camerele lor. Ajunsera in fata unui tablou cu o doamna grasa.
- Parola?
- Caput Draconis! raspunse Percy, iar portretul se dadu la o parte pentru a le face loc sa intre.
Percy le arata tuturor drumul spre dormitoarele lor si mersera sa se odihneasca. Arya isi alese patul dintre Hermione Granger si Lanvender Brown. Isi desfacuse cu grija o parte din lucruri si se baga la somn.
Adormi repede, fiind obosita dupa atata drum si emotii.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 22, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Aria Michal si Secretele Magiei Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum