#Part1
Daha doğum gününe 4 ay var ama ben şimdiden yavaş yavaş yazacağım meleğim. Sen, sen her zaman yanımdaydın benim. Ben o gülüşünle buldum huzuru, mutluluğu. Posterlerine baktım, konser videolarına, kendi kendime konuştum seninle, yeri ...geldi güldüm, yeri geldi "Asla göremeyeceğim" dedim, ağladım. Hani küçük bir kızı konserde sahneye almıştın ya, hayatımda asla o kadar ağlamamıştım ben. Birlikte şarkı söylediniz, ona "seni seviyorum" dedin ya, ölmek istedim harbiden. Seni çok seviyorum ben çatlağım. https://www.keek.com/!TeGRdab Nasıl da zıplıyor, açtığın bacaklarını yerim çift eklemlim.
''Ben güçlüyüm,ben savaşçıyım.Beni hafife alma." dedin ya hani, ben hep seni örnek aldım, her zaman seni düşündüm ve güçlü kaldım. Belki de Camp Rock olmasaydı, televizyonda yayınlanmasaydı tanıyamayacaktım seni. Düşünemiyorum sensiz olan hayatımı, boşuna nefes almışım sen yokken. Seninle hayata yeniden başladım ben, sen yokken bir hiçtim adeta. Sana olan sevgimi belirtecek kelime bulamıyorum artık. Sende bir şey var, ve başka kimsede yok. Özelsin sen, tek bir gülüşünle koskocaman huzur verebilecek kadar özel. Hiç kaybolmayan bir takıntı gibi gülüşün, sonsuzluğu tanıtan bir fragman sanki. 4 yıldan beri hayatımsın be kadın. Sarılsam sana, ellerini tutsam, gülüşünü görsem yakından, şarkı söylesek birlikte, herşey geçer eminim. Ben seni daha sarılamadan özlüyorum, sarıldıktan sonra ne yapacağım Allah bilir. Gerek ablam, gerek kardeşim, gerek annem, gerek sevgilim oluyorsun yeri geldiğinde. Posterinle konuşup ağlıyorum ya, deli miyim ben? Seni sadece ben göreyim, sadece ben özleyeyim. Yatık sekiz bile anlatamıyor sana olan sevgimi. Sonsuz da bir kavramdır sonuçta. Ben seni herşeyden, herkesten çok çok seviyorum be. Öldüğünü düşünemiyorum, ölmeyeceksin ki sen, ölmemelisin yani. Sana sarılamadan ölürsen, ölürüm ben de. Eğer ben sana sarılamadan ölürsem, hortlarım mortlarım, bulurum birşeyler yine sarılırım. Senden başka kimseyi sevmemeliydim ilkim, nefesim sensin ne de olsa. Sana hakaret edenler olunca yedi sülaleme edilmiş gibi hissediyorum, gerekirse senin için ölürüm ben lan. Seni benden çok sevenler var belki, belki de albümünü alanlar, konserlerine gelenler var. Kıskanıyorum abi, seni seven herkesten kıskanıyorum. Ben seni kilometrelerce uzaktan da severim, senin bana kilometrelerce uzaktan huzur verebildiğin gibi. Seni hayal edince böyle, cennettiymişim gibi oluyor. Ben kimseyi sevmediğim kadar seni sevdim. Beni tanımıyorsun varlığımdan haberin yok. Tanısan bile 2 saat sonra unutursun ne de olsa değil mi? Mesafeler dokunmama engel, sevmeme değil. Sen yoksun ama fotoğrafların var, sesini duyabiliyorum, videolarını izleyince mutlu olabiliyorum. Gözlerine bakınca sanki, böyle bütün hayatımı görüyorum. Bütün hayatımsın çünkü sen, savaşçımsın. Güçlü kalmamı sağlayansın, resmini görünce güldürensin. 'Lovatic' ismini taşımak öyle huzur veriyor ki, mutlu ediyor insanı.