O zi de şcoală obișnuită pentru banda de rebeli a lui Cry-Baby(Plângăciosul). Soarele era sus pe cer, Rock and Roll-ul începu să cânte de la prima ora a dimineții ,iar distracția pentru ei e in toi. Aceiași zi, acelaşi soare, acelaşi Rock and Roll, dar pentru conservatori ,pentru Travis, pentru Allison si pentru toţi cei ca ei, toate acestea nu au nici o importanţă. Distracţia lor constă în cu totul altceva.
- Hei ,Cry-Babyyy!! Hai să mergem la masă să mâncăm și noi ceva!! De la atâta "învățat" m-a luat foamea.
- Dacă şcoala ar fi cum crezi tu, Knife-Girl (Fata cuţit ) ,aș veni şi eu zilnic! Dar hai, poate găsim un conservator să-i luăm mâncarea!! spuse Cry-baby cu un zâmbet larg pe faţă, cu un pai intre dinți.
Toată școala știa de banda Cry-Baby şi de povestea familiei lui, de aceea nimeni nu îndrăznea să facă scandal cât timp era el prin preajmă. Intrând în sala de mese toţi elevii au îngheţat întorcând privirile spre Cry-Baby.
-Dispari, asta e masa noastră! se răsti Sage la un elev conservator pentru a se da de la masa la care de obicei își făcea veacul banda lor.
-Heiii!!!... Derbedeilor !! Încetați să vă mai luați de ce-i din tabăra noastră altfel....
-Altfel .... ce?! îl întrebă Cry-Baby pe Travis, stând întins pe două scaune ,cu paiul lui în gură şi pe un ton arogant .
-Altfel, vă vom tăbăci fundurile de delicvenți ce sunteți!!!
-Incearcă doar, Buze dulci, şi vei vedea ce înseamnă să fi un porc la tăiere!!!
În timp ce ,cele două tabere își aruncau vorbe grele, se apropie Allison ,frumoasa conservatoare ce îi dădea bătăi de cap lui Cry-Baby, dar care, spre disperarea lui,nu o putea smulge din brațele lui Travis, fapt ce-l făcea să-l urască şi mai mult pe domnul "Buze dulci". Îmbrăcată într-o rochiță cu ornamente florale lungă până la genunchi ,cu o pereche de opincuţe roz şi părul şaten prins într-o coadă, Allison interveni între cei doi intrerupând scandalul.
-Ai noroc plângăciosule, ai scăpat de data asta , nu vreau s-o supăr pe Allison, dar ne mai întâlnim noi..
- Abia aștept, buze dulci , ai grijă de prietena ta.... , cât va mai fi. Trebuind să păstreze aparențele adaugă o doză de ironie ,dar sufletul lui trăia cu speranţa că într-o zi Allison v-a fi a lui.
-Haideți băieți la maşină, mătuşa Marcie şi unchiul Chase ne așteaptă pentru petrecerea de ziua meaaaa..... Uhuuuu.....
Maşina demară în trombă, ridicând în urma ei un praf dens, irităndu-l la culme pe Travis.
-Țărănoilor !!