~~~~~~~Skylyn P.O.V~~~~~~~~~
"daddy?" Tanya Ethan Zander kepada ku. Apa aku nak jawab eh? Budak ni sekali aku cakap dia akan ingat sampai bila-bila. umur Ethan ni 3 tahun 8 bulan
"Daddy ada urusan dekat istana. Ethan macam tak biasa pulak dengan kerja daddy tu" Selepas mengusap kepala Ethan, aku kembali fokus kepada pemanduan. Ethan masih leka tengok skrin tv mini di dashboard kereta. Umur Ethan ni bahaya lagi nak bagi main phone. Better dia belajar dekat tv tu. cerita-cerita un aku dah set kan.
Deringan handphone mengganggu pemanduan aku. Speaker di-on kan. Tak sempat aku nak tengok nama si pemanggil tadi. Redah jer jawab.
"Honey I miss you muah....." O MEE GET. Bahaya kalau Ethan dengar ni. Aku dah gabra. Bila aku pandang Ethan sekilas, dia still tak berganjak dari tadi. Maybe dia tak dengar kut.
"Ethan ada dekat sebelah I sekarang ni. Maybe you tak nak dia dengar something like that.." Aku memutarkan stereng dan masuk ke kawasan parking mall. Ethan yang merajuk nak sangat pergi mall. Hehehe aku boleh jugak tumpang shopping kat sini.
"Ops! sorry Ethan. By the way, Ed tak ada malam ni. Ummm Ed mintak maaf sangat. Maybe kita boleh tunda dinner family kita kemudian?"
again? tahun ni jer baru 10 kali kitaorang sekeluarga dinner bersama. Time tu jugak aku yang masak. tapi asal aku masak dia cakap tak sedap. terkilan lah jugak. Tapi lepas tu dia datang minta maaf. Bila aku suruh si kembar yang umur 16 tahun rasa, diaorang cakap sedap jer. termasuk dengan ayahanda dan bonda dengan maid-maid sekali aku suruh rasa. Semua cakap sedap. kenapa Ed buat perangai eh?
Aku faham dia sekarang busy giler. hujung tahun depan dia akan naik takhta. Sebab ayahanda dah penat katanya. Ayahanda cakap dia nak melayan cucu jer. Hahaha dah 4 orang dah cucu dia. Evan dengan rabecca ada 2 orang kembar lelaki dengan seorang perempuan baru lahir awal tahun lepas.
"it's okay. Sky faham. jangan risau tentang Ethan. Biar Sky yang uruskan. Ed jangan lupa makan. Asyik kesana kesini tapi tak makan." Sambil membebel sempat lagi aku bukak seat belt baby seat Ethan. Mini tv tu aku off kan. Lantaklah dia nak merungut ke apa.... Ada aku kesah? HAHhHAHAHAH... Tak matang lagi aku ni
"hahhaha Don't worry. Ed makan nanti. Thanks sebab faham Sky. I love.."
"oohhhh tidak! Ethan.. remember?" Di hujung talian Ed hanya ketawa.
"Ethan?" panggil Edward.
"ya?" jawab Ethan manja
"bagitahu mommy Ethan yang daddy sayangkan Ethan dengan mommy sangat-sangat" Aku hanya mampu tersenyum.
"ok!" Ujar Ethan. Selesai ucap selamat tinggal. Aku dan Ethan turun dari pintu yang sama sebab aku dukung dia. PICTURE!!
~~~~~~
Dari tadi aku masuk dekat mall ni, tapi tak ada satu pekara pun yang menarik minat aku. Lepas jer keluar dari Toy r us beli barang mainan Ethan, aku dengan stroller yang ada Ethan berlegar-legar satu mall. Orang dah makin ramai tangkap gambar aku.
YOU ARE READING
ROYALS 2 = Remiston
RomanceROYALS 2 The war begins ~ Remiston so, cerita ni aku buat time aku form 4. Honeymoon year katakan. Tahun ni pulak killer year. next series tahun depan.