Suntem împreună!

46 7 0
                                    

Alice (sora lui Edward) - nici nu şti cât de mult mi-am dorit s-o cunosc pe cea care l-a potolit pe fratele meu şi viitoarea mea soră. Te rog să nu mai pleci de lângă noi indiferent de ce va fi,Edward a încercat de mii de ori să se sinucidă de la accidentul pe care l-ai suferit !
Eu-Serios? Multumesc lui Dumnezeu că l-ați oprit ! Doamne,cum ai putut să faci aşa ceva?
Edward-Fără tine şi bebe viața mea nu mai are sens.
Alice şi soacră'mea (Emma)-Awwe
Eu-Te iubesc mult ! Dar promite-mi că n-o s-o mai faci !
Edward-Şi eu la fel de mult,promit doar dacă tu promiți că nu vei mai dispărea de lângă mine.
Eu-Promit!

****

Peste câteva zile Bella a fost externată,iar Edward a venit s-i ia acasă:
*Bella*
Eu-Cât de mult mă bucur să te văd!
Edward-Şi eu,iubito! Hai să mergem acasă!
Eu-Ce ai la spatele?
Edward-Abia aşteptam să observi

Peste câteva zile Bella a fost externată,iar Edward a venit s-i ia acasă: *Bella*Eu-Cât de mult mă bucur să te văd! Edward-Şi eu,iubito! Hai să mergem acasă!Eu-Ce ai la spatele?Edward-Abia aşteptam să observi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu-Awwe,Doamne,Edward sunt superbi!  Mulțumesc iubitule !
Edward-Orice pentru iubita mea! Acum hai.
*Edward îmi ia bagajul şi mergem împreună spre maşină dar bineînțeles el îmi ia bagajul şi nu mă lasă deloc să-l ajut pentru că după cum spune el sunt "Prea slăbită şi nu am voie să fac niciun fel de efort până nu mă recuperez". Intru în maşină şi apoi apare şi el,mergem spre casă iar când ajungem nu-mi vine să cred ce-mi văd ochilor era...

Goog girl Or Bad girl?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum