Doyum ne Cunkuk? (M)

1.8K 183 83
                                    

En çok hoşuma giden bölüm oldu. Lütfen küçük yıldıza basmayı unutmayın! Bide biraz smut olucak rahatsız olan çok şey kaçıracak. Herneyse ben haber veririm


Jungkook babalarından arakladığı laptopu kucağına almış, internetten bebek videolarına bakıyordu. Aslında pek araklamak sayılmazdı çünkü arattıkları cümleyi yazmak için yardım almışlardı.

Jungkook ve Jimin gördüğü ilk videoya basarak açılmasını bekledi.

Arattıkları cümle basitti aslında.
'Bebeklere nasıl bakılır? '

Video da bir kadın ile bir erkek bulunuyordu. Kadın ilk adım olarak elindeki bebeği daha önceden hazırladığı biberon ile beslemeye başladı. Sonrasında bebeği kundaklama ve altını değiştirme gibi bilgiler veriyordu.

İki küçük bütün dikkatini videoya o kadar vermişti ki hepsini bilmek istiyorlardı. Bebek mevzusuyla birlikte videolar otomatikman açılmaya başladı.

Her videoda başka bir konu açılırken sıra bi kadının doğum yaptığı videoya gelmişti. Ellerinde olmadan o videoda açıldığında ikili dikkatini videoya verdi.

Kadının alnından terler akıyor, elleriyle altındaki çarşafı sıkarak bağırıyordu -ki bu Jimin'i oldukça korkutmuştu .

Fakat hala kadının ne yaptığına daha anlam vermemiş meraklı gözlerle ekrana bakıyordu. Daha fazla dayanamayıp Jungkook'a sormaya karar verdi.

-"Cunkuk? Bu kaşın niden böyye bayıyıyoy?"

Jungkook gözlerini ekrandan ayırmayıp yanıtladı küçüğünü.

-"Doyum yapıyoy Çimin? Ah... şen naşıl dayanaşakşın?"

- " Doyum ne Cunkuk? "

- " Şoşuk şıkaymak gibi bişey"

- " Ben demi öyye doyuyacayım?"

- " Şanıyım evej."

Tekrar video bitip diğer video açıldı.

AMA! Bu da ne diye düşündü Jimin. Bu çok AYIP!!

Jungkook ekrana şaşkın bi şekilde bakarken gördüğü şeyle Jimin'in gözlerini elleriyle kapadı.

Videoda bi kadın ve bi erkek vardı. Fakat ikisi de çıplaktı. Jungkook hala izlemeye devam ediyordu. İlk başta Jimin'in de hamile olmasına neden olan küçük bir öpücükle başladı. Adam kadını yatağa yatırıp üstüne çıktığında Jungkook eğlenceliymiş diyerek izlemeye devam etti.

Video daha da ilerlediğinde sesler yayılmaya başlamıştı. Jungkook daha izlemeye devam edebilirdi ancak çişini yaptığı yeri o kadar çok sızlıyordu ki videoya konsantre olamıyordu.

Ellerini de Jimin'in gözlerinden çektiğinde yüzünü buruşturdu. Gözleri kareli şortundan belli olan pipisini izliyor, dokunmaya çalıştığın da ise daha fazla sızlıyordu.

Jimin ne olduğunu anlamasa da kafasını Jungkook'un baktığı yere çevirdi. Jungkook'un çişini yaptığı yer şişmiş, kısa şortundan bile belli oluyordu.

Hoppppp burda birazcık 'm'var rahatsız olan atlayabilir tşk.

Jimin yardım amaçlı Jungkook'a söylendi.

- " Ş - şey işteyşen bi bakayım Cunkuk? "

Jungkook gözlerini sanki daha fazla sıkabilircesine yumuyordu. Yaşadığı acı tarif edilemez birşeydi. Bu yüzden Jimin'in yardım etme isteğini geri çevirmeden onayladı.

Aslında Jimin de ne yapacağını pek bilmiyordu. Ellerini Jungkook'un şortunun lastiğine götürdü. İzin istermişcesine baktığında büyüğü sessizce onayladı. Dizindeki laptopu alıp komidine koydu ve işine devam etti.

Kırmızı şortu dizlerinden sıyırdığında titreyen ellerini gri boxera götürdü. Boxerı da artık yatağın bir köşesine attığında Jungkook'un pipisine daha dikkatli bakmaya başladı. Haliylede kafasını ister istemez dahada yaklaştırmıştı.

Jimin yanaklarının yanmasından hissediyordu ki çok utanmıştı. Fakat Jungkook bunlara kafa yoramayacak kadar transa girmişti bile. Kafasını geriye atmış birşeyler mırıldanıyordu.

Jimin ne yapacağını bilemez iken ellerini dimdik duran penise götürdü. Şuan ne yapmalı, nasıl davranmalı kestiremiyordu.

Dokunmasıyla birlikte Jungkooktan bir inleme kazanmıştı. Fakat bu zevkten daha çok acı çığlığı olduğundan Jimin kendini aniden geriye çekti. Gözleri komidindeki videoya takıldığında kadının yaptığı hareketleri yapmaya karar verdi.

Jungkook'un bacak arasına yerleşip penisine daha fazla yaklaştı. Videodaki kadına uyup nefesini Jungkook'un pipisine verdi. Jungkook kalçasını yukarı kaldırıp inlediğinde Jimin dilini penise değdirmeye başladı. Jungkook her dil darbesinde inliyor, elinin altındaki çarşafı sıkıyordu.

Jimin işine devam ederken video sona ermişti. Jungkook da daha fazla dayanamayıp küçük penisinde birikmiş olan menileri fışkırttı. Çoktan ter içinde kalan Jungkook boşanmanın verdiği rahatlıkla kendini yatağa bıraktı.

Jimin de Jungkook'un kollarının arasına yerleştiğinde birbirine döndüler. Uzun bir bakışmanın ardından sessizliği büyüğü bozdu.

- " Şimji de ben mi hamiye kaydım? . "

Kısa ve iğrenç bir bölümdü idare edin ^^

Childrens Love / JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin